![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
![]() |
#1 |
Swabbie
![]() Join Date: Mar 2010
Downloads: 1
Uploads: 0
|
Hoe begin ik een nieuwe Campaign
Nadat ik de eerste 3 schepen heb vernietigd en al meerdere keren uitgevaren ben heb ik de boel onder de knie.
Hoe start ik nou een nieuwe missie want ik ga naar die commandant in de haven en krijg dan een map voor mij en blalbla maar dan doe ik start patrol en dan zegt hij ''You want to start new patrol without knowing your mission orders?'' Beetje vaag allemaal... Wie helpt mij??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helmsman
![]() Join Date: Nov 2006
Downloads: 19
|
![]()
je moet eerst de missie kiezen waar die ook blablabla zegt
![]() ik zag eerst ook de missies niet, alleen de map. dat kwam omdat er zon bericht opkwam dat de internet connectie wegviel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
|
![]()
ohhh oke, heb ik eigenlijk nooit opgelet. Ik heb zelf op de oostkust
van engeland huisgehouden en ben nu lekker ten zuidwesten van ierland bezig, wist ik veel dat je een missie kon kiezen. Ik zal dit eens beter bekijken, ![]() Echt tof een hele goede handleiding bij het spel te hebben ![]() Dat is één groot ![]()
![]() |
#4 |
Swabbie
|
![]()
Waar moet ik dan kijken als die map opkomt zie het echt nergens of moet ik soms ergens klikken :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Captain
![]() Join Date: Mar 2005
Downloads: 50
|
![]()
Ik heb nu zo´n beetje 7 schepen bijna 37 ton onder de golven geholpen en nog 1 torpedo over.
Tig keer Bdu geSMS´t ![]() Kan ik nu terug of moet ik wachten op bericht dat ik terug kan? Beetje duister allemaal. Ekhart je ziet 2 ikoonen op de map ZO en W van Engeland, klik daar op om een missie te aanvaarden
![]() |
#6 |
Ace of the Deep
|
![]()
Ik heb `m, bedankt.
![]() Je moet op zo`n duits icoontje klikken (3) en dan request mission aanklikken. Zie ook dat ik nu ten oosten van engeland niet meer hoeft te doen ![]() Houdt de data in de gaten dat erbij staat. Dus de 1e missie eigenlijk die van tussen Groenland en Schotland in beginnen. ![]()
![]() |
#7 |
Swabbie
Downloads: 18
|
![]()
Hallo iedereen ,
Ben nieuw hier op dit forum. Vind dit een geweldig spel, maar graag had ik toch een wat meer uitgebreide handleiding gehad, en dan nog het liefst in het Nederlands. Zal er lang mogen achter zoeken zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
`ja de handleiding is niet van de beste kwaliteit zullen we maar zeggen
maar er zijn genoeg schippers die jouw vragen kunt beantwoorden althans hoop ik ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ace of the Deep
|
![]()
Dit spel is voor blinden bedoeld, alles op de tast
![]()
![]() |
#10 |
Swabbie
|
![]()
Links boven in beeld staan van die kruisjes en daaronder staat zo'n oranje pijltje naar onderen of naar boven zodra ik op naar onderen klik verschijnt heel effe coastal nog wat bij de noordzee en gaat gelijk weer weg.
krijg het er daarna ook niet weer voor. dus als jullie stap stap kunnen zeggen hoe. Als het maar geen error is :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helmsman
![]() Join Date: Nov 2006
Downloads: 19
|
![]()
als je ingame bent, krijg je dan de waarschuwing dat je internet connectie weg is? dat had ik ook namelijk, dan werken sommige dingen niet omdat het spel dan denkt dat je het illegaal hebt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Swabbie
|
![]()
Yup ik heb hem gedownload.
Maar moet toch gewoon kunnen met crack? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Sea Lord
![]() Join Date: Aug 2008
Downloads: 28
|
![]() Quote:
![]() ik zou je post maar héél snel editen voordat een moderator het ziet.. tis namelijk erg genoeg om gebanned te worden hier..
![]() |
![]() |
#14 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
doe wat darkfish zegt want voor je het weet lig je er vanaf
regels zijn regels |
![]() |
![]() |
#15 |
Seaman
Downloads: 16
|
![]()
bij het verhaaltje krijg je uitleg over waar de missie gebieden zijn, na de uitleg kun je 1 van de 2 selecteren door middel van op het kleine zilveren kruisje met zilvere rondje te klikken, je krijgt dan schermpje met de missie uitleg en kunt hier request mission doen. vervolgens kun je uitvaren.
By the way, bij de illegale versie willen de missies weleens niet goed doorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|