![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
![]() |
#1 |
Seaman
![]() Join Date: Apr 2010
Downloads: 121
Uploads: 0
|
Camera
Ik zie veel plaatjes van duikboten en de omgeving waar ze zijn maar ik krijg dat niet voor elkaar. Alleen als ik op het cirkeltje rechts boven het scherm druk kan ik mijn boot zien weg varen, een ander beeld van mijn boot krijg ik niet. Ook onder water kan ik mijn boot niet zien varen, terwijl dat met alle andere SH spellen wel kon, daar zag je zelfs de dieptebommen om je heen ontploffen. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen om ook andere beelden van mijn boot en de omgeving te zien???
![]() Danke, Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Soundman
![]() Join Date: Nov 2007
Downloads: 51
|
![]()
Hi Jan,
Je kunt met de toetsen de camera verplaatsen, ook onder water. groet, Marc |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Watch
![]() Join Date: Mar 2010
Downloads: 248
|
![]()
je moet zorgen dat bij gameplay settings no external camera uitgevinkt staat, en dan voor je bootje te zien varen moet je F2 indrukken op het toetsenbord.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Swabbie
Downloads: 18
|
![]()
Ik had ergens gelezen dat je de deckgun niet kunt gebruiken bij zwaar weer. Wel ik kan die altijd gebruiken, ook bij stormweer. Heeft dit mss te maken met het percentage van realiteit.
Last edited by Danny1; 04-14-10 at 02:34 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Sea Lord
![]() Join Date: Aug 2008
Downloads: 28
|
![]() Quote:
Zo blijft het forum overzichtelijk, en krijg jij sneller antwoord op je vragen ![]() Ten tweede, volgens mij kun je in SH5 je deckgun altijd gebruiken. In SH3/4 was dat niet zo, maar tot nu toe is het mij altijd gelukt in 5.
![]() |
![]() |
#6 | |
Sea Lord
|
![]() Quote:
![]() bij deze dan: Welkom aan boord ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Seaman
|
![]()
Dank je, maar ik was een paar jaar geleden heel erg veel aanwezig hoor, samen met Dargo, CaptHavoc, Sharky en vele anderen. We hebben zelfs een meeting in Amsterdam gehad en dat was erg gezellig. Door omstandigheden ben ik gestopt maar nu weer terug. Speel alleen niet meer online wat ik toen wel deed, maar het blijft een leuk spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seaman
|
![]()
No event camera staat aangevinkt en no external view staat uitgevinkt. Als ik op F2 druk zie ik mijn boot weg varen en dat is alles wat ik kan zien, meer opties heb ik niet.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seaman
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Sea Lord
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Om eerlijk te zijn heb ik zelf nooit een SH-spel online gespeeld, is er ook niet echt het spel voor vind ik
![]() |
![]() |
#11 |
Watch
Downloads: 248
|
![]()
Je kan dus door F2-toets buiten de boot komen, en dan kan je de camera bewegen met de zqsd toetsen als je azerty hebt en met qwerty is het qwsd.
ook kan je de camera laten versnellen met shift ingedrukt te houden. zo kan je bv. snel kijken naar andere schepen die ver weg liggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Sea Lord
|
![]() Quote:
(waar worden die AZERTY dingen eigenlijk gebruikt? heb ze nog nooit van mijn leven gezien)
![]() |
![]() |
#13 |
Gunner
![]() Join Date: Sep 2001
Downloads: 13
|
![]()
Frankrijk en Belgie geloof ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seaman
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Seaman
|
![]()
Van de toetsen wist ik inmiddels al en dank je voor het welkom terug. Online was heel erg leuk, je startte met een aantal U-boot spelers en een aantal destroyercommand spelers. De destroyercommand spelers moesten een convoy beschermen en wij dat convoy natuurlijk aanvallen. Best spannend en erg leuk om te doen, vooral als je een paar goede spelers had, ik ben wat keren gezonken vanwege de dieptebommen, maar heb ook best successen geboekt......gelukkig....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|