![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
|
![]() |
#1 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
Uploads: 0
|
![]()
Vreemd Loerelau,
Heb je gesaved na het veranderen en heb je de mod weer geactiveerd via jsgme mod enabler? ![]() En welk gedeelte van de mod heb je in de mods folder geplaatst? Bij mij werkt het nl wel...
![]() |
#2 |
Gunner
![]() Join Date: Sep 2001
Downloads: 13
|
![]()
Hoi,
bedankt voor je hulp! Wat bedoel je precies met 'welk gedeelte'? Heb de hele map in de mods folder geplaatst en toegevoegd met jsgme, is dat niet goed dan? Dials bij periscoop en kompas/rudder werken wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ace of the Deep
|
![]()
Henk,
Er zitten mappen in de hoofdmap. In de mod zit een modsfolder. Die map ....thedarkwaith.... moet je in de modsfolder van sh5 zetten en met jsgme modenabler activeren. Dat is alles. Volg je `m nog? Dus niet de totale download installeren maar eerst even kijken wat er in de map staat.
![]() Last edited by java`s revenge; 03-28-10 at 03:40 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ace of the Deep
|
![]()
Henk,
Download en installeer de mijne, deze kan je direct na het downloaden in je modsfolder van sh5 plaatsten en activieren met jsgme mod enabler. http://www.megaupload.com/?d=K0UVZ1SB
![]() |
#5 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
ik had trouwens een andere versie
ik had NewUIs_TDC_1_0_0_ByTheDarkWraith heb de nieuwe NewUIs_TDC_1_1_0_ByTheDarkWraith gedownload en die van martin dus ga ik straks of morgen uitproberen |
![]() |
![]() |
|
|