![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
|
![]() |
#1 |
Swabbie
![]() Join Date: Mar 2010
Downloads: 2
Uploads: 0
|
![]()
Henk, dit beeld had maar de mannen waren niet aanspreekbaar. Ik heb de game opnieuw opgestart en toen kon ik wel verder, vreemd.
Maar waar halen jullie die wijsheid vandaan, ik heb de handleiding gelezen maar dan zeker niet goed genoeg. ![]() Dank Frans |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Captain
![]() Join Date: Mar 2005
Downloads: 50
|
![]() Quote:
![]() Mud
![]() |
![]() |
#3 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
ik heb het ook van uitproberen
wist eerst ook niet hoe je een missie moest kiezen sinds vanmorgen heb het zo gedaan en werkte ook tot dat ik zag vanmorgen dat je die missies moest aanklikken ![]() ![]() grt henk |
![]() |
![]() |
#4 |
Captain
![]() Join Date: Mar 2005
Downloads: 50
|
![]()
Ik had er ook wat moeite mee, ik had 10x ofzo met dat ventje gepraat en na zijn verhaal dacht ik dat je de missie had ......... dus niet.
Iedere keer het bericht dat er geen missie geselecteerd was ![]() Dacht dat het een bug was ![]()
![]() |
#5 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
|
![]()
Fijn hé zo`n goede manual hebben bij het spel
![]() Keyboard layout is niet te lezen, gelukkig kan je dmv de F1 toets wel verder komen. Ik vind het zonde van de bomen die voor de manuals gekapt zijn. En ik weet ook niet alles, Een paar voorbeelden, - crashdive - de stadimeter ( ik bereken de afstand tot het doel dmv van de kaart) - screenshot nemen En zullen er nog een paar zijn.
![]() |
#6 |
Swabbie
|
![]()
In ieder geval voor zover dank voor al jullie hulp, ben nu voor de Engelse kust en ga proberen er wat van te maken.
Ik weet jullie te vinden als ik in de problemen raak. Thnxs |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Commander
![]() Join Date: May 2007
Downloads: 24
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Swabbie
|
![]()
Thnxs.
Next: Hoe krijg ik de afstand tot doel in periscoop a of b. Hoe kan ik in één keer alle gemaakte waypoint verwijderen? Wat is de minimale afstand om torpedo's te vuren. Ik lig op ongeveer 500mtr maar mis altijd. Als ik te lastig wordt hoor ik het wel he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|