![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
|
![]() |
#1 | |
Watch
![]() Join Date: Sep 2002
Downloads: 4
Uploads: 0
|
![]() Quote:
Oleg zelf werkt nu door aan dit
![]() |
![]() |
#2 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
|
![]()
Bedankt sharpe26,
Wat een mooie / goede opvolger krijgt il2fb. Vraag me alleen af wat voor pc je moet hebben om dit tot z`n recht te laten komen.
![]() |
#3 |
Sonar Guy
![]() Join Date: May 2007
Downloads: 47
Uploads: 6
|
![]()
Heb de indruk dat de nieuwste patches voor IL2:1946 allerlei ideeën voor zijn opvolger aan het testen zijn. Het zal nog wel een tijdje duren voordat de eerste aflevering van SoW op de markt komt, denk ik- maar dan heb je echt iets wat AF is!
Ben zelf nog enkele kaarten van Nederlands-Indië aan het maken voor IL2 maar daar is de laatste tijd een beetje de klad in gekomen (beetje veel zelfs).
![]() |
#4 |
Commander
![]() Join Date: May 2007
Downloads: 24
|
![]()
brothers in arms en arma2 zijn naast silenr hunter(3,4,5) de enige spellen die ik hier nog liggen heb.
d'r is verder niet veel wat me nog kan boeien tegenwoordig... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Soundman
![]() Join Date: Nov 2007
Downloads: 51
|
![]()
Ik blijf altijd terugkeren bij SH3 en SH5 komt daar ook bij denk ik. SH4 heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden.
In het verleden heb ik heel veel CIV en Pharao gespeeld en ook wel de meeste Tombraiders. Verder allerlei spelen een tijdje tot ze begonnen te vervelen, meestal sims of strategie. Waar ik ook altijd op terugkom, Rome - Total War en de opvolgers daarvan, maar Rome blijft het leukst. Verder blijft Fritz, als schaakprogramma er altijd op staan. Eigenlijk kun je het wel samenvatten met sims waarbij je als een soort sniper kunt bewegen en strategiespelen. Marc |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Watch
![]() Join Date: Sep 2002
Downloads: 4
|
![]()
Hells Highway was de allerbeste van de drie. Ik vraag me nu alleen nog af of we ooit nog een vervolg zullen zien dat in Bastogne en omgeving afspeelt.
en als je Arma2 een beetje mod.......... ![]()
![]() |
#7 |
Swabbie
![]() Join Date: May 2008
Downloads: 123
|
![]()
Sh3+GWX
Civilization IV Brothers in arms
![]() |
#8 |
Ensign
![]() Join Date: Mar 2005
Downloads: 94
|
![]()
- Empire en Napoleon Total War (hoewel ik eigenlijk niet aan spelen toekom, veel te druk met modden)
- Over Flanders Fields (addon voor CFS3): de enige waardige opvolger voor het legendarische Red Baron 2/3D - Shockwave's Battle of Britain 2 - Ageod's American Civil War - GTR2 Heb DCS BlackShark, maar het spel herkent mijn joystick niet onder Windows 7 ![]() Jaren geleden vloog ik ook IL2 in een online squad, maar ik ben nooit echt fan geweest van IL2 (heb liever een goeie single player campaign)
![]() |
#9 | |
Admiral
![]() Join Date: Jan 2004
Downloads: 119
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
Ensign
![]() Join Date: Mar 2005
Downloads: 94
|
![]()
Ja! Dat was best een goeie sim, en had een klassieker kunnen zijn. Maar ik vond dat de cockpit van de B17 te onhandig werd voorgesteld. Vreemd, want de cockpits van de jagers waren hun tijd ver vooruit en evenaarden die van IL2. Maar de crew management was enig. Stukken beter dan SH5.
![]() |
#11 |
Gunner
![]() Join Date: Sep 2001
Downloads: 13
|
![]()
Heb sinds zondag red dead redemption. Heerlijk spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Commodore
![]() Join Date: Apr 2005
Downloads: 19
|
![]()
Momenteel zit ik in een gaming-dip; speel minder dan ooit! Als ik dan toch speel, dan kom ik meestal bij de volgende spellen uit:
- Bfbc2 - Company of heroes (Eastern front mod) - Rome Total War - Black Shark - Steel Beasts Pro PE - Madden NFL Heb zeer weinig Silent Hunter gespeeld de afgelopen maanden; zit nog steeds te dubben of ik SHV moet gaan halen of niet. SH III is nog steeds de subsim voor mij, maar ik kan niet wennen aan die uitgerekte map in widescreen.... Kijk erg uit naar de komende Storm of War BoB. Met een beetje geluk wordt die voor Battle of Britain Day (15 sept) gereleased.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|