PDA

View Full Version : File .SIM .ZON


Brando
10-06-05, 06:56 AM
Hi, anyone know how to open this file?

.SIM
.ZON

I'd try with wordpad but they're impossible to read. :damn:

Any ideas?

:-?



Thx all

Excalibur Bane
10-06-05, 07:35 AM
If I'm not mistaken, you need a hex editor to view those files, from what I've read here.

Brando
10-06-05, 09:25 AM
Thx, i'll try to sind one
:up:

Brando
10-06-05, 09:45 AM
no no :shifty:

¤
mq è 7 Created/Modified with Kashmir - ©UBISoft 2003
ÿÿÿÿ .«´aä¡„™?O»Îen. SH3ZonesCtrl   .«´aä¡„ k g SH3ZonesCtrl L Spheres h  Center Àªè;Ž¹„<‚
¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center «è;<r`¼€=¬» Radius ÀÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center 0¬<ƒEŽ¼€Á= Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo  Boxes
ÿÿÿÿ F ìÜï „ÖôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl  J F ìÜï „ 6 2 SH3ZonesCtrl ¸ Spheres h  Center ÊÌL> Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ¨[= ² „]¸ Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center @„T¾
×#< h׸ Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center xW­½þÖ#< ¤¸ Radius ÐÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo e Boxes [  Min (û¾×£¼àØ£½ Max p€>×£<>Õ£= Type O  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ Žï[a¡„ÈôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl  š Žï[a¡„ † ‚ SH3ZonesCtrl  Spheres e Boxes [  Min R±ã¾ ×#½þ¿£½ Max ub= 2 î£= Type O  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ pß¡ „7—µëó, SH3ZonesCtrl  4 pß¡ „   SH3ZonesCtrl h Spheres h  Center §É&¾ +*:|vh½ Radius ÍÌÌ= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center §É&¾×#<?
W¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center £É&¾@×:ëÄ= Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ¢É&¾~Å.<®ñ[> Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center -‹«¼ÆpJ½üpj< Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center eÿì=ÆpJ½üpj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ®|s>ÆpJ½ülj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center J²>ƒ
ñ¼ülj< Radius ÍL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo Ÿ Boxes [  Min
#e¾Z‚$½ Î > Max eƒÔ½&u=÷qz> Type M  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min ŒÓc¾ÂGa½+A‘¾ Max IÚú½\=sÞ1¾ Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min %–Y¾Hûd½™Œy¾ Max Œª¾Tž4=Ñ–P¾ Type P  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min XÚ½6‘½×bm½ Max €ãg½Ò>«¼Z–´< Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min 1t¾6vy½¼ ¢½ Max ˵½\‚=Çx÷= Type L  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min ÆÑg¾VÆ—½sS/¾ Max ±àÙ½Úl›=ÆϺ½ Type L  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min Ú¡“¾¸…½Tý ½ Max Št¾‡Âu¼°°:= Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ$ Þ¥Ó^„7—µëó, ColisionableObject  ‡ Þ¥Ó^„ s o ColisionableObject  ArmorLevel ? Hit_Points A CrashDepth @ CrashSpeed €? Rebound ÍÌL= 

I need to read what is this.

:damn:

martes86
10-06-05, 11:21 AM
The Hex Editor is not a specific SH3 tool. Is just a tool that allows you to see some things in the file, and makes possible to change them, but you have to guess the values to change, etc. That's the way that most of the SH3 important projects have been working.