![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
|
![]() |
#1 |
Sailor man
![]() Join Date: Jul 2004
Downloads: 13
Uploads: 0
|
![]()
dag,
ik vroeg me af of er gebruikers zijn die SH5 in windowsXP (DX9) en Windows7 (DX10) geinstalleerd hebben en een merkbaar verschil in framerates, graphics waarnemen? Ik heb zelf alleen Winxp en heb voorlopig geen plannen om een nieuwe Windows versie te installeren. En voor DX11 is voorlopig nog niks (interessants) beschikbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
|
![]()
Hallo Kristian2,
Ik heb win7 64bit directx 11 en het loopt formidabel, moet alleen nog opnieuw coolingpaste bij de cpu en gpu aanbrengen.
![]() |
#3 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
waar kan ik hem downloaden die directx 11?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Sea Lord
![]() Join Date: Aug 2008
Downloads: 28
|
![]()
http://www.microsoft.com/games/en-US...s/directx.aspx
Voor zover ik weet heb je trouwens wel windows 7 nodig, waar ie volgens mij al standaard bij zit. Oftewel je hebt niet zoveel aan deze link ![]()
![]() |
#5 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
met directx 11 zien de beelden er zo uit
de VIIIC/41 in 1939 ![]() ![]() ![]() ![]() dekgun ook te veel ammo ![]() ![]() ![]() ![]() grt henk |
![]() |
![]() |
#7 | |
Sailor man
![]() Join Date: Jul 2004
Downloads: 13
|
![]() Quote:
@vliegende hollander Ik denk dat bij nacht DX1.0 er ook nog mooi uitziet ![]() Ik was meer benieuwd naar bepaalde effecten (3D wolken o.a.?) die het verschil maken tussen DX9 en DX10 (of DX11, maar SH5 is dacht ik niet voor DX11 geschreven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Swabbie
![]() Join Date: Mar 2010
Downloads: 18
|
![]()
5 schepen doenzinken? Welke? Heb er twee doen zinken zonder enig rsultaat. En dan nog een vraagje, je deckgun kun je toch niet gebruiken bij woelige zee , of is dat niet zo?. F5 om die te stoppen lukt ook niet.
Groetjes Last edited by Danny1; 04-05-10 at 03:32 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]() Quote:
Groet, Kees |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]() Quote:
Ik speel SH5 via Steam zowel in Win7 (32 bits) als in WinXP (SP3) maar ik merk geen verschil beiden doen het flikker- en schokvrij. Dus gewoon bij XP blijven voorlopig, zou ik zeggen. Groet, Kees |
|
![]() |
![]() |
|
|