![]() |
SUBSIM: The Web's #1 resource for all submarine & naval simulations since 1997 |
![]() |
#1 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
wat zit hier allemaal fout ?
![]() hoop dat jullie mij kunnen helpen ![]() heb de NewUIs_TDC_1_0_0_ByTheDarkWraith mod geinstalleerd alleen nu krijg ik elke keer dit in beeld ![]() grt henk |
![]() |
![]() |
#2 |
Loader
![]() Join Date: Jul 2003
Downloads: 42
Uploads: 0
|
![]()
Ai, volgens mij bent u slachtoffer van "modsoep".
Wat U moet doen is alle mods uitzetten in JSGME en dan de duikboot opstarten. Geen foutmeldingen? mooi. Zet de UI mod aan in JSGME. Start de duikboot. Geen foutmeldingen? Mooi, dan een voor een de andere mods. Mocht dit niet werken, mischien is het dan een idee om de simulatie te de-installeren, de computer opnieuw op te starten en dan opnieuw te installeren. Begin dan opnieuw met de meest recente versie van de UI mod. Ik vond de installatie van de multi-UI mod van Darkwaraith niet makkelijk. Het was even puzzelen, omdat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn. Lees de forumthread ervan nog eens goed door, alsmede het readme bestand. Ik wens U succes met de installatie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ace of the Deep
![]() Join Date: Jan 2007
Downloads: 97
|
![]()
Hallo Henk,
Pak een mod eerst naar de bureaublad uit en kijk dan wat voor bestanden erin zitten. Uit m`n hoofd dacht ik dat deze mod uit meerdere modjes bestaat. Dus het bestand dat je naar de bureablad hebt uitgepakt het bestand uit de mod folder knippen of kopieëren en dan naar de mod folder in sh5 plakken. Hoop dat dit geholpen heeft.. ![]()
![]() |
#4 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
heb ieder geval gedaan wat jullie gezegt maar het werkt nog steeds niet goed
|
![]() |
![]() |
#5 |
Gunner
![]() Join Date: Sep 2001
Downloads: 13
|
![]()
Bij mij doet de mod het maar voor de helft geloof ik. Heb wel het kompas en de rudder dials, maar niet de andere.
In de readme staat dat je iets handmatig moet installeren (all dials, SH3 dials etc.), maar ik kan die map niet vinden in het rar bestand... Iemand een idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ace of the Deep
|
![]()
Hallo Henk,
Ben je al je mods afgegaan in de sh5 mods map. Ik bedoel dus dat je het volgende hebt staan met iedere mod. Dus een hoofdmap met daaronder de data enz. Bv, special dial, data etc en niet special dial, special dial, data ect ? Zijn er geen mods die met elkaar vloeken? En heb je ze allemaal met de jsgme modenabler geactiveerd? Ik zal zelf nog even een duik nemen in die mod.
![]() |
#7 |
Ace of the Deep
|
![]()
Henk,
Als je in de gedownloade mod kijkt is er een mapje backup. Nadat je de mod van Darkwaraith gedeactiveerd hebt en dan het mapje uit de backup naar sh5 kopieëerd, lost dat niets op? Verder weet ik het ook even niet om bv die sh3 layout te krijgen met de co2/fuel/ meter, ik heb dit net op het engelstalig forum gevraagd. Als ik het antwoord heb zal ik het hier plaatsten.
![]() |
#8 |
Ace of the Deep
|
![]()
Ik heb hier het antwoord dat ik vanmiddag op het engelstalig forum heb
gekregen, ik zal het even vertalen, Open het gedownloade file zoals het er beneden uit ziet, NewUIs_TDC_1_1_0_TheDarkWraith\NewUIs_TDC_1_1_0_By TheDarkWraith\MODS\NewUIs_TDC_1_1_0_ByTheDarkWrait h\data\Scripts\Menu Zoek dit bestand onderaan de menu folder TheDarkWraithUserOptions.py Open het met Notepad and verander de # the current UI Style Van dit # the current UI Style UIStyle = SH5Enhanced Naar dit # the current UI Style UIStyle = SH3Style Daarna de veranderingen saven. Hey presto je zult nu de SH3 UI hebben.
![]() Last edited by java`s revenge; 03-28-10 at 01:11 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gunner
|
![]()
Heb dit geprobeerd, maar het werkt helaas nog steeds niet. Nog steeds geen co2/fuel/ meters
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ace of the Deep
|
![]()
Vreemd Loerelau,
Heb je gesaved na het veranderen en heb je de mod weer geactiveerd via jsgme mod enabler? ![]() En welk gedeelte van de mod heb je in de mods folder geplaatst? Bij mij werkt het nl wel...
![]() |
#11 |
Gunner
|
![]()
Hoi,
bedankt voor je hulp! Wat bedoel je precies met 'welk gedeelte'? Heb de hele map in de mods folder geplaatst en toegevoegd met jsgme, is dat niet goed dan? Dials bij periscoop en kompas/rudder werken wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ace of the Deep
|
![]()
Henk,
Er zitten mappen in de hoofdmap. In de mod zit een modsfolder. Die map ....thedarkwaith.... moet je in de modsfolder van sh5 zetten en met jsgme modenabler activeren. Dat is alles. Volg je `m nog? Dus niet de totale download installeren maar eerst even kijken wat er in de map staat.
![]() Last edited by java`s revenge; 03-28-10 at 03:40 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ace of the Deep
|
![]()
Henk,
Download en installeer de mijne, deze kan je direct na het downloaden in je modsfolder van sh5 plaatsten en activieren met jsgme mod enabler. http://www.megaupload.com/?d=K0UVZ1SB
![]() |
#14 |
Stowaway
Downloads:
Uploads:
|
![]()
ik had trouwens een andere versie
ik had NewUIs_TDC_1_0_0_ByTheDarkWraith heb de nieuwe NewUIs_TDC_1_1_0_ByTheDarkWraith gedownload en die van martin dus ga ik straks of morgen uitproberen |
![]() |
![]() |
|
|