View Single Post
Old 11-05-22, 02:27 PM   #847
Kal_Maximus_U669
Sea Lord
 
Kal_Maximus_U669's Avatar
 
Join Date: Jan 2017
Location: France Nord East
Posts: 1,672
Downloads: 817
Uploads: 0


Default

Quote:
Originally Posted by Fifi View Post
I’m amazed nobody ever noticed those GUC U-Boats have incorrect water reflection …

Look closely when flat sea… hull rusty parts are not reflecting where it should be (kind of same problem as MFM ships had)
Furthermore … there are inconsistencies in water reflection settings for hull vs turms
Meaning look when flat sea, and with your external camera distance yourself from U Boat… the turm reflection is disappearing way before the hull… it’s not really correct. The hull reflection is viewable from too far away anyway … again not that good
Those inconsistencies in reflection are giving also some strange graphic card behavior (when in bad sea, but most of all when U-Boat get some damages)

I’m currently fixing this … well, trying anyway (with good results so far)


Hey Fifi salutation
Ce que je remarque ..je trouve que la journée c est vraiment sombre par moment... est cela même par temps normal je trouve que plus la versions avance... plus il y a de Gamma....!! je comprends que vous voulez faire ressortir certain aspects mais il va falloir ce calmer avec les gamma...contraste.. etc..
Maintenant les Navires rouiller MFM aurais besoin de "remasterisassions"
si tu peux mettre du fret de bon qualité..(bidons..caisses.) avec de l anciens fret faire un mixe..
les coques certains navires plus neuve... est d autre plus user... les élément du pont habitacle repeints.. avec coque rouiller..je sais Fifi cela représente du travaille... c est toi le patron ce sont des suggestions..
Je trouve vraiment très bon lors du mauvais temps.. il très difficile de torpiller.. voir impossible...je trouve cela vraiment réaliste.. a plusieurs reprise j ai laisser filer des cibles car impossible a torpiller...!! les torpilles passaient en dessous. Pourtant la solution était parfaitement régler..impossible de tirer avec canon trop mauvais temps..attention le temps etait tres tres mauvais 15m:s

Last edited by Kal_Maximus_U669; 11-05-22 at 02:38 PM.
Kal_Maximus_U669 is offline   Reply With Quote