no no
¤
mq è 7 Created/Modified with Kashmir - ©UBISoft 2003
ÿÿÿÿ .«´aä¡„™?O»Îen. SH3ZonesCtrl .«´aä¡„ k g SH3ZonesCtrl L Spheres h Center Àªè;޹„<‚
¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center «è;<r`¼€=¬» Radius ÀÌL= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center 0¬<ƒE޼€Á= Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo Boxes
ÿÿÿÿ F ìÜï „ÖôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl J F ìÜï „ 6 2 SH3ZonesCtrl ¸ Spheres h Center ÊÌL> Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center ¨[= ² „]¸ Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center @„T¾
×#< h׸ Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center xW½þÖ#< ¤¸ Radius ÐÌL= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo e Boxes [ Min (û¾×£¼àØ£½ Max p€>×£<>Õ£= Type O ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ Žï[a¡„ÈôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl š Žï[a¡„ † ‚ SH3ZonesCtrl Spheres e Boxes [ Min R±ã¾×#½þ¿£½ Max ub= 2 î£= Type O ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ pß¡ „7—µëó, SH3ZonesCtrl 4 pß¡ „ SH3ZonesCtrl h Spheres h Center §É&¾ +*:|vh½ Radius ÍÌÌ= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center §É&¾×#<?
W¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center £É&¾@×:ëÄ= Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center ¢É&¾~Å.<®ñ[> Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center -‹«¼ÆpJ½üpj< Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center eÿì=ÆpJ½üpj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center ®|s>ÆpJ½ülj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h Center J²>ƒ
ñ¼ülj< Radius ÍL= Type ÿÿÿÿ Collision ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo Ÿ Boxes [ Min
#e¾Z‚$½Î > Max eƒÔ½&u=÷qz> Type M ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min ŒÓc¾ÂGa½+A‘¾ Max IÚú½\=sÞ1¾ Type N ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min %–Y¾Hûd½™Œy¾ Max Œª¾Tž4=Ñ–P¾ Type P ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min XÚ½6‘½×bm½ Max €ãg½Ò>«¼Z–´< Type N ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min 1t¾6vy½¼ ¢½ Max ˵½\‚=Çx÷= Type L ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min ÆÑg¾VÆ—½sS/¾ Max ±àÙ½Úl›=ÆÏº½ Type L ArmorLevel €¿ LinkTo [ Min Ú¡“¾¸…½Tý½ Max Št¾‡Âu¼°°:= Type N ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ$ Þ¥Ó^„7—µëó, ColisionableObject ‡ Þ¥Ó^„ s o ColisionableObject ArmorLevel ? Hit_Points A CrashDepth @ CrashSpeed €? Rebound ÍÌL=
I need to read what is this.