Thread: File .SIM .ZON
View Single Post
Old 10-06-05, 09:45 AM   #4
Brando
Watch

Downloads: 0
Uploads: 0

no no

¤
mq è 7 Created/Modified with Kashmir - ©UBISoft 2003
ÿÿÿÿ .«´aä¡„™?O»Îen. SH3ZonesCtrl   .«´aä¡„ k g SH3ZonesCtrl L Spheres h  Center Àªè;޹„<‚
¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center «è;<r`¼€=¬» Radius ÀÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center 0¬<ƒE޼€Á= Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo  Boxes
ÿÿÿÿ F ìÜï „ÖôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl  J F ìÜï „ 6 2 SH3ZonesCtrl ¸ Spheres h  Center ÊÌL> Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ¨[= ² „]¸ Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center @„T¾
×#< h׸ Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center xW­½þÖ#< ¤¸ Radius ÐÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo e Boxes [  Min (û¾×£¼àØ£½ Max p€>×£<>Õ£= Type O  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ Žï[a¡„ÈôÎËÜ\Ö SH3ZonesCtrl  š Žï[a¡„ † ‚ SH3ZonesCtrl  Spheres e Boxes [  Min R±ã¾ ×#½þ¿£½ Max ub= 2 î£= Type O  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ pß¡ „7—µëó, SH3ZonesCtrl  4 pß¡ „   SH3ZonesCtrl h Spheres h  Center §É&¾ +*:|vh½ Radius ÍÌÌ= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center §É&¾×#<?
W¾ Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center £É&¾@×:ëÄ= Radius ×£= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ¢É&¾~Å.<®ñ[> Radius ÒÌL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center -‹«¼ÆpJ½üpj< Radius *\= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center eÿì=ÆpJ½üpj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center ®|s>ÆpJ½ülj< Radius ’Âu= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo h  Center J²>ƒ
ñ¼ülj< Radius ÍL= Type ÿÿÿÿ Collision  ArmorLevel ÿ €¿ LinkTo Ÿ Boxes [  Min
#e¾Z‚$½ Î > Max eƒÔ½&u=÷qz> Type M  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min ŒÓc¾ÂGa½+A‘¾ Max IÚú½\=sÞ1¾ Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min %–Y¾Hûd½™Œy¾ Max Œª¾Tž4=Ñ–P¾ Type P  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min XÚ½6‘½×bm½ Max €ãg½Ò>«¼Z–´< Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min 1t¾6vy½¼ ¢½ Max ˵½\‚=Çx÷= Type L  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min ÆÑg¾VÆ—½sS/¾ Max ±àÙ½Úl›=ÆÏº½ Type L  ArmorLevel €¿ LinkTo [  Min Ú¡“¾¸…½Tý ½ Max Št¾‡Âu¼°°:= Type N  ArmorLevel €¿ LinkTo
ÿÿÿÿ$ Þ¥Ó^„7—µëó, ColisionableObject  ‡ Þ¥Ó^„ s o ColisionableObject  ArmorLevel ? Hit_Points A CrashDepth @ CrashSpeed €? Rebound ÍÌL= 

I need to read what is this.

Brando is offline   Reply With Quote