Thread: doen of niet??
View Single Post
Old 08-11-10, 10:11 AM   #2
doctrine
Mate

Downloads: 77
Uploads: 0

Hey Maverick,

allereerst over de negatieve reacties. Daar was ik er aan het begin één van Maar in de tussentijd zijn er zoveel goeie mods uitgekomen die het spel zoveel beter maken, dat het gewoon enorm lekker spelen is, naar mijn mening uiteraard. Als ik nu nog mensen zie klagen over bugs etc heb ik zoiets van 'check de download sectie en alles komt goed ' De modders (klinkt gek in NL :P) leveren gestaag buitengewoon goed werk af en dagelijks komen er updated / nieuwe mods bij.

Dus op de vraag 'SHV of SHIII + GWX', vergeet SHIII en move on !
Heel echt technisch ben ik niet, dus ik vergelijk jouw systeem voor het gemak maar ff met de mijne.
Ik heb een dual core 3.2, 4 gig intern, een ati radeon 5850 HD en SHV draait als een malle. 1920x1080, alles op high met een FPS tussen de 60 en 70.

Ik denk daarom dat jouw systeem het prima aankan, maar dat, ook afhankelijk van je resolutie, je wel voor een degelijke graka moet gaan. In de zin van beter ietsjes meer betalen en alles vlekkeloos kunnen draaien (ook toekomst-gericht), dan op je graka besparen en alsnog naar een stop-motion film zit te kijken

Ik hoop dat je iets kunt met m'n antwoord
doctrine is offline   Reply With Quote