Thread: verlanglijstje
View Single Post
Old 03-23-10, 04:49 PM   #3
EAF274 Johan
Ensign

Downloads: 94
Uploads: 0

Hm, dan ben ik toch wat veeleisender
Afgezien van de dingen die al vernoemd zijn:

- Meer animaties van de bemanning. In SH3 en 4 gedroegen de figuren zich anders wanneer je onder vuur lag. Verder zou het wel fijn zijn om de bemanning naar voren te zien hollen bij alarm. Of toch op z'n minst even een handje in de lucht bij een torpedotreffer. En bemanningen van AI-schepen die niet gezellig lopen te keuvelen wanneer hun schip in de fik staat.
- Meer spraak, bv. waarschuwing bij dieptebommen.
- Het weer, beschadigde AI-schepen, notities op de kaart etc bewaren in savegames.
- Meer commando's: diepte peilen, volg contact, afstand schatten, uitwijkmanoeuvres, en in hemelsnaam staakt-het-vuren
- Bediening van de hydrofoon
- Geluid van de eigen schroeven (m.a.w. je blinde hoek) in de hydrofoon
- Kriegsmarine-kwadranten in plaats van lengte/breedte, of op z'n minst meer gedetailleerde coördinatenaanduiding op de kaart
- Mogelijkheid om zelf je keyboardshortcuts in te stellen
- Mogelijkheid om autosave uit te schakelen
- Mogelijkheid om de campaign op een andere datum te starten
- Een hele resem taalfouten (Duitse versie) wegwerken (ik ben zelf vertaler en kan je verzekeren dat dergelijke zaken onaanvaardbaar worden geacht)
- Meer types vrachtschepen
- Recognition manual zoals in SH3/4 met aanduiding van de diepgang
- Meer "sfeer": radioberichten, wuivende verpleegsters aan de kade, dialogen in de haven (genre Aces of the Deep)

Het lijkt erop dat veel zaken door mods kunnen opgelost worden, maar eigenlijk vind ik dat de taak van Ubisoft.