Thread: Nieuw hier...
View Single Post
Old 03-23-10, 07:58 AM   #11
EAF274 Johan
Ensign

Downloads: 94
Uploads: 0

Quote:
Originally Posted by DarkFish View Post
ligt eraan wat je met technisch/wetenschappelijk bedoelt. Historisch gezien is SH5 het best, aangezien je hier veel werk door je bemanning kunt laten doen en je jezelf niet bezig hoeft te houden met allerlei zaken waarmee de echte u-boot kapiteinen zich vroeger ook niet bezig hielden.
Als je ervan houdt om zelf aan allerlei knopjes en schakelaartjes te zitten kun je het best SH4 (of SH3) gebruiken.
Maar ook dat is voor discussie vatbaar. In SH5 moet ik bijvoorbeeld zelf de trappen op om het luik te sluiten voordat de boot kan duiken. Dat soort dingen zou de bemanning toch wel mogen doen. Plus het feit dat, zonder mods die deze bug fixen wel te verstaan, mijn bemanning pertinent weigert om het dekgeschut te gebruiken omdat ik nog geen soep gekookt heb

Anderzijds vind ik de nieuwe minimap reuze geslaagd: bij vorige versies was de "tactical map" waardeloos omdat je er niks op kon plotten, nu kan je er alles in realtime op uittekenen terwijl je aan de periscoop zit.

Ik heb net gezien dat er voor SH3/4 mods bestaan die 3D-compartimenten toevoegen aan de boten. Als blijkt dat SH5 inderdaad zo moddable is, dan staan er ons nog schitterende tijden te wachten (stel je voor een volledig interieur voor de Typ II of Typ IX). Maar voorlopig zou ik nog afwachten tot Ubi de bugs repareert die niet door modden kunnen verholpen worden.