View Single Post
Old 03-03-10, 04:31 PM   #6
danasan
Elite Spam Hunter

Downloads: 39
Uploads: 0

Vielleicht kann man so den Moddern etwas zur Hand gehen, wenn sie es denn wollen?

Maybe some of the modders are interested in such a "service" as well?

Accurate German Flags for SH5 Besser so VIIC/41 ?

Accurate German Flags for SH5
-----------------------------

This mod replaces the censored German flags in SH5 with historically accurate flags.

This includes the German Merchant flag, the Kriegsmarine flag and the Nazi banner in the U-boat pens.

I didn't make the german.dds and german_m.dds textures, I don't know who did originally and I think they've been around forever.

I only made the flag.dds texture.

Update
------

V. 1.01

Added Modified NBB_Bismark skin with proper flags on deck

Install
-------

Install with JSGME or manually copy all three DDS files to \Data\Textures\TNormal\tex

Questions or comments in the Subsim thread please.

-etheberge 2/28/10

Accurate German Flags for SH5
-----------------------------

Dieser Mod ersetzt die zensierten deutschen Flaggen in SH5 durch historisch korrekte Flaggen.

Im Mod enthalten sind die Flaggen der Deutschen Handelsmarine, der Kriegsmarine und die Banner in den UBoot - Bunkern.

Ich habe die german.dds und german_m.dds Texturen nicht erstellt. Ich weiß nicht, wer sie ursprünglich erstellt hat und ich glaube, sie sind schon ewig im Umlauf.

Von mir ist die flag.dds Textur.

Update
------

V. 1.01

Ich habe die modifizierte NBB_Bismark skin mit korrekten Decksabzeichen hinzugefügt

Installation
------------

Installation über JSGME oder durch manuelles Kopieren der drei beiliegenden DDS Dateien in den Ordner \Data\Textures\TNormal\tex.

Fragen und Kommentare bitte in den entsprechenden thread bei Subsim.

-etheberge 2/28/10

"I invite you to go inside this submergible hole in the water where you can nicely hide from destroyers."

Last edited by danasan; 03-04-10 at 05:38 AM.
danasan is offline   Reply With Quote