Quote:
Originally Posted by Sailor Steve
Yep, English comes from German. French got thrown into the mix by the Normans, so we do have a lot of words descended from Latin, but relatively few.
|
I see I read more into this post than when I read it now, but, here is part of the Strasbourg Oath (842) as written, and then older and newer forms.
Strasbourg Oath
Pro deo amur et pro christian poblo et nostro commun saluament, d'ist di en avant, in quant Deus savir et podir me dunat, sI salvarai eo cist meon fradre Karlo, ...
Classical Latin
Per Dei amorem et per christiani populi et nostram communem salutem, ab hac die, quantum Deus scire et posse mihi dat, servabo hunc meum fratrem Carolum, ...
Conjectural Spoken Transistional Period
Pro deo amore et pro christiano popolo et nostro commune salvamento de esto die in abante, in quanto deos sapere et potere me donat, sic salvaraio eo eccesto mem fratre Karlo ...
Eleventh Century French
Por dieu amor et por del crestiien poeple et nostre comun salvement, de cest jor en avant, quant que Dieus saveir et podier me donet, si salverai io cest mien fredre Charlon, ....
Middle French
Pour l'amour Dieu et pour le sauvement du chrestien peuple et le nostre commun, de cest jour en avant, quant que Dieu savoir et pouvoir me donet, si sauverai je cet mien frere Charle, ...
Modern French
Pour l'amour de Dieu et pour le salut common du peuple chretien et le notre, a partir de ce jour, autant que Dieu m'em donne le savoir et le pouvoir, je soutiendrai mon frere Charles ....
Charlemagne or Carolus Magnus was German.
And yes, English evolved from the proto-germanic, but what written forms when only the Church could write?