![]() |
Welke mods gebruiken jullie?
Ben nieuwsgierig. Ik heb eindelijk TDW mod aan de praat gekregen en het maakt het spel echt meer compleet.
Dit zijn mijn mods nu: Accurate German Flags AilClouds 2.0 Critical hits v 1.2 Church's SHV 1.01 Keyboard Commands v1.1 MightyFine Crew Mod 1.1.1 Stock w Beards Electric torp wake removal - wamphyri ImprovedWaves_Improved Pitch&Roll BARF 1.0 HP balance BARF 1.2 full Critical hits 1.1 Torpedos Old Style Explosions V1.1 Capthelms SH5 Audio Mod NewUIs_TDC_1_1_0_ByTheDarkWraith Das Boot Sound Mod Sub_Exhaust_1_0_0_byTheDarkWraith Nauticalwolf's Interior Mod V1.0 Drifter's Damage Control Screen v1.02 z_HESAM_1.1_+_BARF_DA_1.1 |
|
jsgme heeft een makkelijke export functie! :) Heb niet zitten tiepen hoor.
Ik kreeg die smoke mod niet aan de praat, je moest geloof ik ook nog dingen handmatig doen, klopt dat? |
Oh, voor mij was het activeren en ik heb niets op kunnen merken qua rook.
|
Loerelau,
Bedankt voor de hint :yeah: Weer wat geleerd. Hier is mijn modlist, Accurate German Flags MoraleMod ailmods Critical hits 1.1 Torpedos Critical hits v 1.2 Old Style Explosions Window_Lights_Redone_V1 More Deck Gun Ammo Electric torp wake removal - wamphyri Drifter's Damage Control Screen v1.02 External Torp Reload Time - wamphyri Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78 MightyFine Crew Mod 1.2.1 Alt w beards NewUIs_TDC_1_1_0_ByTheDarkWraith jimimadrids_Tools No Damn Bubbles, No Damn Halo Mod Sub_Exhaust_1_0_0_byTheDarkWraith MightyFine Less Annoying Footsteps 1.0 dckawa bad w guns interior dials MRP 1.2+OPCF SH5 No Chronometer Ticking Sound |
Denk toch dat ik een andere bedoel... De readme is vrij ingewikkeld..
http://www.subsim.com/radioroom/show...ighlight=smoke Maar de rook is wel beter dan normaal, die is altijd hetzelfde. Nog een vraagje: SH5 No Chronometer Ticking Sound Lost deze de bug met dat tikkende geluid ook op? Dat soms vanuit het niets komt? Edit again: @java`s revenge We hebben bijna dezelfde! :) |
ietwat offtopic, maar, : is er ook een mod die de navigatie wat bij stuurt? Ik zou namelijk wel graag willen dat mijn u boot ook de koers vaart die ik op de kaart uit zet.
|
Dat zou die ook moeten doen? Maar ik denk dat je de 'return to course' button bedoeld? En die is er niet. Extra waypoint toevoegen is denk ik het minste klikken....
|
Quote:
|
NewUI_0_3_0_ByTheDarkWraith
Improved German Data <---- is het meeste wat ik zelf heb veranderd en hier en daar dingen van een ander maar is maar weinig |
Hallo Loerelou,
Je hebt geen geluid op de Chronometer. Quote:
|
Quote:
de return to course button terug. :03: |
All times are GMT -5. The time now is 08:13 PM. |