![]() |
even geen sh5 voor mij....:(
Zat vanmiddag ten noordwesten van Schotland. Had 2 "warships"
getorpedeerd en daarna met het kanon verder... Echter m`n scherm werd blauw/paars en vaagde weg naar zwart, direct escape gedrukt, kon ik de letters niet eens meer lezen. :wah: Er komt iemand binnenkort langs om even de koelpasta opnieuw aan te brengen. Normaal doe ik dat allemaal zelf maar deze pc is zo`n monster. Ik heb nu een i7 processor met een nvidia 260gtx. Hiervoor had ik een 6800gt en die kon ik gewoon openschroeven en schoonmaken. Met de 260gtx is dat een heel ander verhaal. Dus ik houd het even alleen bij browsen en andere zaken die minder van de videokaart vergen :-? |
welcome to the sideline-commanders club!:woot:
|
Ik zou dan maar goed opletten hoe die man het doet zodat je hetzelf kan doen als het weer nodig is :)
HunterICX |
Dat zal ik zeker doen, bedankt voor de tip :up:
|
toch wel apart dat alleen SH5 dan opeens faalt.. als hij oververhit raakt zou je verwachten dat dan meteen niks het meer doet:hmmm:
heb zelf nog geen enkele oververhittingsproblemen gehad, ondanks dat ik op een laptop speel. Zal er echter ook wel aan liggen dat ik m'n graphics op low heb staan;) |
Ik neem aan dat het de videokaart is. Als je de dingen leest wat ik
geschreven heb. Ik heb rivatuner geïnstalleerd staan. En een scheduler ingesteld. Bij 55C gaat de fan op 50% draaien en dan stapsgewijs omhoog. Bij shv draait `ie op volle toeren. Heb net wel bv schaduw uitgezet en bepaalde dingen wat minder hoog ingesteld. Dus net toch weer even zitten spelen. :D |
mja t zal idd niet zo snel je CPU of RAM zijn ofzo bij die problemen nee
maar toch gek. enige keren dat mijn videokaart oververhit raakte kreeg ik gewoon een BSOD in plaats van dat mijn scherm blauw/paars werd. bovendien kan ik zelf niet echt verklaren waarom het scherm dan opeens blauw/paars zou worden..:hmmm: (studeer elektrotechniek dus dat soort dingen klinken mij erg vaag in de oren, je GPU zou dan op de een of andere manier wel de R en B bitjes verwerken terwijl er bij de G iets fout gaat... nouja t zal wel zo zijn:)) |
All times are GMT -5. The time now is 12:39 PM. |