![]() |
Has Silent Hunter 5 turned up in the Netherlands yet?
well has it?
|
Not as far as I know..
I check in here quite regurly. I also have checked a few stores in Spijkenisse.. but no joy yet. bought my limited copy on Amazon.co.uk. But no shipment message yet. |
12 hour waiting for SH5 in Steam. (GMT+1)
|
Quote:
|
Pre order here....
http://www.gcshop.nl/PC_Games/Silent_Hunter_5.aspx P.s. Ik weet niet of ze al leveren |
Quote:
|
morgen is ie verkrijgbaar bij de musicstore iig
|
11 hour. :yeah:
A lot of dutch people here on this forum. |
Besteld bij Bol.Com, nog niets binnen.
Heb intussen wel m´n nieuwe computer, net nieuw gekocht en ben ´m aan het uitpakken :yeah: Sorry for Dutch guys :woot: Mud |
Quote:
denk dat ik hem zelf gewoon op bol.com ga bestellen maar hij is nog niet binnen daar volgens hun site |
Via steam heb je hem sneller.:03:
|
game mania
heb hem gepreordert bij gamemania dus gister tog maar gebelt of hij al binne was maar hij verzekerde dan hij er vandaag zal zijn dus ik met blij gezicht naar de winkel is er vanacht ingebroken:down: en nu is vraag of ze nog open gaan vandaag hoop het wel ben het zat om filmpje op youtube tekijken wil nu zelf spelen:salute: anders ligt ie morgen wel in schappe :D
|
Dynabyte heeft er een handje van games een dag eerder dan de release in de schappen te leggen.
FRC zou ook kunnen. Edit: Dynabyte heeft ze nog niet eens fysiek ingeboekt op het hoofdkantoor; geen geluk deze keer! |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT -5. The time now is 05:44 PM. |