SUBSIM Radio Room Forums

SUBSIM Radio Room Forums (https://www.subsim.com/radioroom/index.php)
-   Helosim.com and Flight Sims (https://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=216)
-   -   Helo & Flightsim Screenshot Thread! (https://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102648)

Oberon 06-10-10 02:17 PM

Quote:

Originally Posted by Raptor1 (Post 1416174)
I hope that 262 doesn't have the original engines attached...

General Electric J85s

Raptor1 06-10-10 02:22 PM

Ah, not quite as unpredictably explosive

Task Force 06-10-10 02:29 PM

http://www.youtube.com/watch?v=RYXd60D_kgQ
yep, quite cool to see there still is acouple flying.

(yea, I know this isnt the one in OBIs pic but still.

Raptor1 06-10-10 02:32 PM

Quote:

Originally Posted by Task Force (Post 1416197)
http://www.youtube.com/watch?v=RYXd60D_kgQ
yep, quite cool to see there still is acouple flying.

(yea, I know this isnt the one in OBIs pic but still.

<Schroeder>

The first jet fighter flew in 1940. :know:

</Schroeder>

Oberon 06-10-10 02:34 PM

Quote:

Originally Posted by Task Force (Post 1416197)
http://www.youtube.com/watch?v=RYXd60D_kgQ
yep, quite cool to see there still is acouple flying.

(yea, I know this isnt the one in OBIs pic but still.

The second plane in that vid is the one in my pictures ;) Tango-Tango.

It was presented by the Me-262 Project to the Messerschmitt Foundation. :03:

Task Force 06-10-10 03:16 PM

Quote:

Originally Posted by Raptor1 (Post 1416201)
<Schroeder>

The first jet fighter flew in 1940. :know:

</Schroeder>

Don`t do that, this board is bad enough with one Schroeder.:o

HunterICX 06-11-10 04:53 PM

http://img820.imageshack.us/img820/8...eenshot014.jpg

TAKE THAT YOU EVIL BELGIAN TRUCK!

http://img808.imageshack.us/img808/2...enshot015c.jpg

:rock:

HunterICX

Oberon 06-11-10 06:17 PM

http://www.4wd-shop.ru/pok/9998/stznewa.jpg
Truck: "Oh really sir?"

LEFT ENGINE FIRE...RIGHT ENGINE FIRE...MDS FAILURE...RWR FAILURE...WARNING WARNING...

Arclight 06-11-10 06:22 PM

Pfft, that thing can't guide them. What's it gonna do, have the driver throw the missiles? :O:

http://i268.photobucket.com/albums/j...enShot_020.jpg
I sure taught him a lesson. :smug:

Oberon 06-11-10 07:26 PM

Quote:

Originally Posted by Arclight (Post 1417092)
Pfft, that thing can't guide them. What's it gonna do, have the driver throw the missiles? :O:
I sure taught him a lesson. :smug:

Would it need to do anything else? :hmmm:

Task Force 06-11-10 07:30 PM

It sure could wreck the train under you...:shifty:

Arclight 06-12-10 07:21 AM

Quote:

Originally Posted by Oberon (Post 1417112)
Would it need to do anything else? :hmmm:

Well... probably not, no. :hmm2:


"Oh my god, missiles!"

*flies into mountain*

HunterICX 06-15-10 05:21 PM

http://img21.imageshack.us/img21/449...nshot021vl.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/749...nshot025lr.jpg

first campaign flight with succesfull landing :cool:

HunterICX

Oberon 06-15-10 05:35 PM

Nose wheel not straight -10 points :nope: :haha:

Dowly 06-15-10 05:36 PM

LOL :DL

HunterICX 06-16-10 03:37 AM

Quote:

Originally Posted by Oberon (Post 1420204)
Nose wheel not straight -10 points :nope: :haha:

Oi...
http://img59.imageshack.us/img59/956...ddlefinger.jpg

took a lot of effort landing it ON the Helipad rather then next to it.:O:

HunterICX

Oberon 06-16-10 07:18 AM

Quote:

Originally Posted by HunterICX (Post 1420478)
Oi...


took a lot of effort landing it ON the Helipad rather then next to it.:O:

HunterICX

Or in it, right? :hmmm:

Task Force 06-16-10 12:35 PM

My train, before the explosion.

http://img641.imageshack.us/img641/6...0608173817.jpg

HunterICX 06-19-10 10:56 AM

My First campaign action

Me and my wingmen heading to the convoy we are to escort:
http://img824.imageshack.us/img824/1...enshot027x.jpg

In hover above the convoy, I'm really getting the hang of it :DL
http://img248.imageshack.us/img248/3...nshot033tj.jpg
Slowly moving forward with the phase of the convoy and scout ahead:
http://img684.imageshack.us/img684/6...nshot036wa.jpg
Hell breaks lose, Ambush! and lose my wingmen in matter of seconds:
http://img62.imageshack.us/img62/864...nshot037mn.jpg
and soon after it was my turn first I was hit and lost a bit of my tail wing, the second was a hit on my engine which burst into fire:
http://img683.imageshack.us/img683/7...nshot038wy.jpg

damn insurgents! I'll get you next time!

HunterICX

Oberon 06-27-10 01:51 PM

Helping GenoMariner learn to fly. By dropping heavy ordinance on her.
(I jest, this was just a one off and she'd already knocked her gear off)

http://img191.imageshack.us/img191/8247/bombdrop1.jpg
Special Delivery! It's a 1800kg bomb...were you expecting one?

http://img23.imageshack.us/img23/6566/grab0002oq.jpg
Why is it not dead?!?!? :o:doh:


All times are GMT -5. The time now is 05:44 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1995- 2022 Subsim®
"Subsim" is a registered trademark, all rights reserved.