SUBSIM Radio Room Forums

SUBSIM Radio Room Forums (https://www.subsim.com/radioroom/index.php)
-   Silent Hunter 5 (https://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=244)
-   -   Has Silent Hunter 5 turned up in the Netherlands yet? (https://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=162811)

Arclight 03-06-10 03:09 PM

*kuch* save&reload. Weer wordt meestal niet gesaved. (Zat een keer in mistbank, savede, reload, en de mist was weg. Grappige was dat er een DD vlakbij was, granaten vlogen me om de oren. :lol:)

Je hebt 't niet van mij. :roll:

rik007 03-06-10 03:50 PM

Quote:

Originally Posted by oscar19681 (Post 1297811)
Ik heb m NOG niet. En ik weet al wat het probleem is. Ze hebben mijn achternaam als straatnaam gezien . De postcode , plaats en huisnummer kloppen wel. Dit is echt bizonder balen!!!! Ik weet wel dat TNT dit uit zal zoeken maar ik vindt dat ze er maar lang over doen. Ze hebben vanaf disndag de tijd gehad om dit uit te zoeken en had eigenlijk gehoopt het vandaag te krijgen. Ik bedoel ik kan het achterhalen in 1 seconde op internet. Bij TNT doen ze er kennelijk aanzienlijk langer over . Balen , echt zwaar balen ik heb er echt geen andere woorden voor. Het kutte is dat ik speciaal een weekendje had ingepland om lekker alleen sh-5 te spelen lekker met een jointje erbij. Maarjah ****ing pech heb ik weer. Ik zou m wel ergens in de winkel gaan halen maar ik heb de bestelling vooruit betaald dus dat is dubbel-kut. Dus het komt erop neer dat ik maar af moet wachten tot TNT klaar is met slapen en achterhaald waar het poststuk heen moet! :wah::wah::wah::wah:

Ik zou rustig wachten. Het is voorlopig echt niet de moeite waard. Ik haal het gewoon in de winkel. Er is er altijd wel een in de buurt die niet op de releasedatum let. Had 'm dus op 3-maart al opgehaald. Ik denk dat je voorlopig rustig SH-3 kunt blijven spelen tot de bugs zijn aangepakt en de mods het spel acceptabel hebben gemaakt. Ziet er wel goed uit overigens. Maar het is te arcade.

The Enigma 03-06-10 03:54 PM

Tip: Wacht totdat de DRM vrije versie te koop is, scheelt geld en ergernis.

oscar19681 03-06-10 06:28 PM

Quote:

Originally Posted by rik007 (Post 1298279)
Ik zou rustig wachten. Het is voorlopig echt niet de moeite waard. Ik haal het gewoon in de winkel. Er is er altijd wel een in de buurt die niet op de releasedatum let. Had 'm dus op 3-maart al opgehaald. Ik denk dat je voorlopig rustig SH-3 kunt blijven spelen tot de bugs zijn aangepakt en de mods het spel acceptabel hebben gemaakt. Ziet er wel goed uit overigens. Maar het is te arcade.

Intereseerd me niks! Ik moet die ****er gewoon spelen. En snel!

Michal788 03-06-10 06:49 PM

Hoi all.
Ik heb een vraagje aan een van jullie hier.
Ik wil een mob maken waarvan ik een .gr2 model moet veranderen.
Het zijn maar een paar polygons, maar met GoblinEditor kan je niet het 3d model zelf veranderen.
Ik heb begrepen dat je het alleen met 3ds max kan , omdat het een zogenaamd een granny bestand is.

Omdat ik geen 3ds max heb en alleen een paar polygons moet veranderen.
Zou ik willen vragen of er iemand mij kan helpen.

Al vast bedankt.

Arclight 03-06-10 07:41 PM

Quote:

Originally Posted by rik007 (Post 1298279)
Maar het is te arcade.

Oi, ok. Mag ik vragen wat er dan meer arcade is aan SH5 vergeleken met 3 of 4? :06:

easy 03-22-10 04:39 AM

Nieuw hier...

Hallo allemaal,

Bij stom toeval ben ik gestuit op een NEDERLANDS-talige sub-site! Hoe is het mogelijk!

Goed, lang geleden speelde ik met 688(i). Nu wil ik wel weer beginnen met een simulatie maar ik vraag me af welke de beste is. Met de beste bedoel ik: technisch/wetenschappelijk. Dat je door je duikboot kunt wandelen en een praatje maken met de bemanning, doet me niet zoveel.
De game moet zo goed mogelijk de werkelijkheid van een missie simuleren.

Hebben jullie daar een mening over??

Zeer bedankt alvast!

Easy

Arclight 03-22-10 05:09 AM

Ehm, ja dan zou ik je tog eerder naar Sub Command verwijzen ofzo. SH is vanbinnen wel een sim, maar qua puur "sim gehalte" steken de Janes sims er bovenuit imho. :hmmm:

Welkom aan boord. :salute:

stellaferox 03-22-10 05:10 AM

Hi Easy,

Heb ook 688(i) gespeeld en GATO en Periscope Up en SUb Attack en Dangerous Waters en Silent Hunter en ...... Kortom: alles en de beste is nog niet helemaal af, dat is nl SH5. De beste complete oorlogssimulatie is nu SH3 en SH5 zal dat waarschijnlijk overnemen als daar wat MODS en patches bijkomen. Het hangt ook af van wat je wilt. Keuze zal SH3 of SH5 worden. De beste hedendaagse subsimulatie is Dangerous Waters. SH5 te koop bij CDWOW.com voor €27,- !
groet,

Marc

doctrine 03-22-10 12:37 PM

Grappig, zie deze thread nu pas :DL
Ahoy Nederlanders :salute:

Na 1 dag van de release date heb ik SH5 bij de mediamarkt gehaald. De eerste 2 dagen daarna ongelooflijk chagarijnig geworden door de niet werkende DRM.

Nadat dat weer 'gewoon' werkte, paar goeie mods geinstalleerd en nu weer keihard verslaafd :D

Btw, mods zoals deze: http://www.subsim.com/radioroom/show...163208&page=36 maken het mijns inziens al een stukje minder 'arcade'

Kaleu Jonas 06-20-10 07:35 AM

enige echt vervelende bug die ik meemaakte:
waterpomp opeens zonder reden kapot.
resultaat:
langere duiktijd, motoren die steeds gerepareerd moeten worden en natte voeten:DL

All times are GMT -5. The time now is 07:25 AM.