SUBSIM Radio Room Forums

SUBSIM Radio Room Forums (https://www.subsim.com/radioroom/index.php)
-   Silent Hunter 5 (https://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=244)
-   -   Has Silent Hunter 5 turned up in the Netherlands yet? (https://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=162811)

Michal788 03-04-10 11:51 AM

Quote:

Originally Posted by Michal788 (Post 1291306)
Dus toch een kompas die oplicht.:o
Interessant!!!!!

Trouwens iets anders.
Je kan het kopen en downloaden op steam nu.:up:

Het is geen kompas die oplicht maar de snelheids meter of hoe z'n ding ook heet.
Maar je kan er niks mee behalve aflezen hoe snel je gaat.

java`s revenge 03-04-10 12:15 PM

Ik heb `m binnen en geïnstalleerd.

Ik heb een uur gezocht van hoe ik nu de periscoop kan gebruiken maar
ik heb het even opgegeven. Ik sta achter de periscope en waarop ik ook
klik ik kom er niet achter.

Vanmiddag lukte me het met de uzo
een schip te laten zinken maar op één of andere manier licht `ie niet
meer op om te gebruiken.....

Ubi waarom hebben jullie de keysettings veranderd??????????

Ja oke
m = map
ctrl page up = periscope up
ctrl page down = periscope down

Grafisch is het een mooi spel.

oscar19681 03-04-10 12:52 PM

Ik hoop dat er snel een fatsoenlijk patch uit komt. Want als ik het allemaal lees hier en daar is dit snep behoorlijk stuk.

FooFighters 03-04-10 01:18 PM

Quote:

Originally Posted by java`s revenge (Post 1293079)

Ubi waarom hebben jullie de keysettings veranderd??????????

Volgens mij is er al een key mod uit waarin de SH3 / SH4 keysetting weer gebruikt wordt. :yeah:

ReM 03-04-10 01:18 PM

Het komt allemaal goed heren! Patches en mods zullen deze game uiteindelijk wel speelbaar maken. Tot die tijd kun je een andere karaktertrek van de U-boot kapitein perfectioneren: geduld.

oscar19681 03-04-10 01:23 PM

Quote:

Originally Posted by ReM (Post 1293217)
Het komt allemaal goed heren! Patches en mods zullen deze game uiteindelijk wel speelbaar maken. Tot die tijd kun je een andere karaktertrek van de U-boot kapitein perfectioneren: geduld.

Ha!m die is goed.

de vliegende hollander 03-04-10 01:28 PM

zo ik heb de mijnes binnen via bol.com

maar moet er wel aan wennen om in een sub rond te rennen om ergens bij te komen :har:

heb wel in de gaten dat s3d hier niet helemaal perfekt werkt

skwasjer zal hopelijk wel met een update komen

groetjes henk ( uit apeldoorn )

ReM 03-04-10 01:31 PM

Wel gezellig hier overigens in ons NL mini-forumpje; ben benieuwd hoe lang het mag duren.

FooFighters 03-04-10 01:33 PM

Mijn SH5 is vandaag verstuurd door Amazon.co.uk..
Kan echt niet meer wachten :salute:

de vliegende hollander 03-04-10 01:37 PM

zou niet gek wezen als er een ned forum zou komen

dan kan je ook iets vragen en uitleggen in je moerstaal

grt henk

Arclight 03-04-10 02:22 PM

ff iets anders; heb t gevoel dat veel bugs voortkomen uit gekraakte games. Ubi, en ook Elanaiba hebben al gezegd dat die gekraakte game niet werkt zoals bedoelt. Ubi kan ik negeren, Elanaiba niet, als hij 't zegt...

Ben ondertusen op mn 2de patrouile en kan niet zeggen dat ik last heb van 'game-brekende' bugs. Valt nog een hoop te doen, absoluut, maar het is wel degelijk speelbaar out-of-the-box, iets wat je niet kunt zeggen over zowel SH3 en SH4. :hmmm:

Bedoel maar te zeggen, neem alle klachten met een korreltje zout, of liever, beslis voor jezelf in plaats van blind op al dat negatieve geneuzel af te gaan. ;)

Heb 't zeer naar m'n zin, kan niet wachtten om te zien hoe die campagne zig verder ontvouwd. Ben ook benieuwd of het interieur veranderd tussen VIIB en bv. VIIC, waren tog wat verschillen. :hmmm:

java`s revenge 03-04-10 02:26 PM

Arclight,

Kan je me dan aub uitleggen hoe ik in de periscoop zicht kom?
Ik heb bij het stoeltje gestaan en alles aangeklikt wat er maar
aangeklikt kon worden, ik heb het opgegeven.

En ik heb een legale versie.

Arclight 03-04-10 02:36 PM

Ja, normaal kun je gewoon op dat ding klikken. Is ie gepatched naar 1.1? Zou automatisch moeten gebeuren als je launched, komt er ff een auto-updater omhoog, en dan dat log-in geval.
http://i268.photobucket.com/albums/j...0-28-53-60.jpg
Kan ook is die Obs scope proberen, zit in de controle kamer, niet CT, paal bij die bankjes waar je stuurman zit.
http://i268.photobucket.com/albums/j...0-31-55-65.jpg
Shift+page up/page down voor obs.scope
Shift+insert/delete voor attack scope

Misschien eerst 's helemaal naar beneden of boven doen.

Kan zijn dat je in tutorial, eerste stukje van career, beperkte controle hebt, misschien is een losse missie proberen. :hmmm:

oscar19681 03-04-10 02:40 PM

Quote:

Originally Posted by Arclight (Post 1293435)
ff iets anders; heb t gevoel dat veel bugs voortkomen uit gekraakte games. Ubi, en ook Elanaiba hebben al gezegd dat die gekraakte game niet werkt zoals bedoelt. Ubi kan ik negeren, Elanaiba niet, als hij 't zegt...

Ben ondertusen op mn 2de patrouile en kan niet zeggen dat ik last heb van 'game-brekende' bugs. Valt nog een hoop te doen, absoluut, maar het is wel degelijk speelbaar out-of-the-box, iets wat je niet kunt zeggen over zowel SH3 en SH4. :hmmm:

Bedoel maar te zeggen, neem alle klachten met een korreltje zout, of liever, beslis voor jezelf in plaats van blind op al dat negatieve geneuzel af te gaan. ;)

Heb 't zeer naar m'n zin, kan niet wachtten om te zien hoe die campagne zig verder ontvouwd. Ben ook benieuwd of het interieur veranderd tussen VIIB en bv. VIIC, waren tog wat verschillen. :hmmm:

Intereur van de VIIB/C waren precies hetzelfde Hoe kom je erbij dat ze anders waren? De VIIA had als enigste verschil dat er geen herlaadbare torpedo buis in de achterkant zat en dat kan je zien in het spel.

Arclight 03-04-10 02:44 PM

Die boot die ik nu heb heeft geen external stores, en ook geen internal voor de stern tube. Moet ergens tog iets veranderen om die bruikbaar te maken. :hmmm:

Moet ik nog 's naar kijken, dacht dat die dingen op andere typen wel beschikbaar waren. :-?

* en inderdaad achtertube niet herlaadbaar, dat zie ik nu in interieur... dat zou dus nog veranderen?

All times are GMT -5. The time now is 01:50 PM.