![]() |
Arclight kan je ook ergens een kompas vinden in SH5?
Of hebben ze de kompas eruit gehaald.:hmmm: |
ik heb wel gelezen dat ze het richtingskompas zeg maar eruit gehaald hebben. die ene waar je bij de andere sh's op kon klikken als je die richting uit wou varen.
|
Iemand heeft wel een command textje geschreven die je in je commands
file kan plakken en daarmee het commando vervolg de aangegeven koers volgen. Dit is een open source versie dus alles en ook alles kan gemod en veranderd worden. |
Voor drivers heb ik 195.62. Heb die vorige 196.21 geprobeerd, maar dat molde de controle over de clocks op m'n videokaart; M'n PC staat altijd aan, dus ik wil niet dat m'n kaart 24/7 op full power staat. Zal die nieuwste 196.75 zo eens een poging geven.
Denk dat ik 186.18 ook nog 's probeer. Die gebruikte ik hiervoor, maar daar liep AvP niet mee. :hmmm: Geen kompas, maar je kan snel en makkelijk die minimap omhoog halen en fullscreen zetten als nodig. Klik op je sub, klik op kaart voor waypoint, klaar. Als je naar links of rechts drukt (pijltjes toetsen), doe je je roer 1 graad in die richting; makkelijk voor kleine correcties. Shift + pijltje geeft je hard-rudder. Deed voor m'n aanvallen tog altijd al de kaart gebruiken met waypoints, dus kan niet zeggen dat ik 't kompas mis. Het is wel lastig als je even snel wil weten welke richting je eigenlijk op gaat, maar aangezien je ten alle tijde een oogje op die map kunt houden heb ik er nog geen last mee gehad. Komt de 'situational awareness' zeker ten goede imho. |
Quote:
Maar ik vind het echt wel een stap terug. Kom op he op elke u-boat had je een kompas.:arrgh!: Of het nou functioneel is of niet een kompas hoort er gewoon in. |
Er is er wel 1 op de brug die 'oplicht' als je er over cursored, maar nog niks mee geprobeerd. :hmmm:
Ja, was wel handig geweest. Kan zonder, maar was zeker handig. :yep: Wat die drivers betreft, doe geen moeite (imho). (in CR) Alle opties aan, geen schaduwen: 32 FPS Alle opties uit: 32 FPS Alles uit, schaduwen tandje 1: 16 FPS Alles aan, schaduwen tandje 1: 16 FPS Voor alle drivers 't zelfde; 186.xx, 195.xx en nieuwste 196.xx. * Win7 64-b 4GB DDR2 Q9550 2.83GHz 8800GTS 512 Ja, vaag. Zit iets mis in die engine, misschien conflict met Nvidia driver, maar denk meer hardware conflict met de architectuur zelf. Denk niet dat andere drivers iets uithalen, moet echt uit de patches komen vanuit devs/Ubi. :doh: Misschien memoryleak in VideoRAM, maar das echt wilde gok. |
Dus toch een kompas die oplicht.:o
Interessant!!!!! Trouwens iets anders. Je kan het kopen en downloaden op steam nu.:up: |
post gekomen . Geen sh-5 !! Godverdomme. Nou moet ik nog tot morgen of misschien wel tot maandag wachten. Lang leven de post!
|
Quote:
Maar er is een mod voor een kompas gekomen die werkt en waar je ook een richting aan kan geven.(maar waarschijnlijk wisten jullie dat al) |
Misschien nog met de pakketpost. :hmmm:
Ja 'k weet, ben wel erg positief. :D Anders morgen, betwijfel dat er nog eens een heel weekend tussen komt. |
Ik baal dat ik SH5 2 keer moet installeren met steam.
Eerst de duitse versie installeren en dan alle sounds/voice eraf halen. En dan weer de engelse versie waar ik de duitse sounds er op zet. |
Vaag, maar ja, Steam heeft natuurlijk geen installer om die install te customizen. :-?
|
Das balen Oscar.
Ik heb ´m dus wel binnen en ga nu installeren .... wish me luck lol |
Vandaag in Utrecht op de Oude Gracht gezien, voor 49,99 Treuri.
|
Free Record zou 'm voor 45 moeten hebben, of Dynabyte met klantenkaart, ook 45.
40 op 12game. :) Was net een thread over waar je 'm voor 27 kon krijgen. :hmmm: *http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=163087 |
All times are GMT -5. The time now is 09:38 PM. |