![]() |
Quote:
Al mijn 3D modellen zijn ultra realistisch en dat komt voort uit mijn bijna obsessieve drang naar perfectionisme. Daarbij komt ook nog dat de methode die ik gebruik om het 3D object vorm te geven niet geschikt is voor ingame materiaal. Om een indicatie te geven: ik heb ooit 'ns een SH4 model van de Gato bekeken en het aantal polygonen vergeleken met een auto die ik toen aan het maken was en hoewel de auto nog niet eens voor de helft klaar was had ie al 5(!) keer zoveel polygonen. Maar misschien kan ik een basis maken zodat iemand anders daar mee aan de slag kan. Voorbeeldje van een recent project: gedeelte van het onderstel van een haven kraan http://hto5hw.blu.livefilestore.com/...oT32ef_/10.jpg |
Perfectionisme, daar ben ik wel bekend mee. :lol:
Maakt niet uit, t'is alleen dat er al zo weinig modelers zijn, laat staan 1 die de moeite neemt om Hollandse schepen vorm te geven. ;) |
Quote:
|
Hoi Sharpe26
Hoe raad je het zo :hmmm: |
Quote:
Mijn opa zat namelijk in die tijd ook bij de Marine, alleen zat hij in de Oost gedurende zijn hele carriere bij de MLD op die grote Dornier 24 vliegboten en heeft dus later, denk aan 1943 en nog later dus ook op U-boten gejaagd. En ja, hij heeft de oorlog overleeft. Hij is net na de oorlog over gestapt naar de KLU, kon ie namelijk officier worden. Het meest spannende en tragische is tegelijkertijd dat ie zijn vliegboot heeft verloren in Australie en dat er over dat verlies een documentaire gemaakt is te weten shipwreck detectives bay of Fire. Ik heb contact gehad met een van die onderzoekers en die heeft dus een vermoeden waar het wrak van dat ding ligt, en ja, ik ben benieuwd of er nog wat van boven water komt.... dus, dat is ongeveer waarom ik dat vermoed. |
Die documentaire heb ik gezien cq gelezen.:D
|
Luit(d)jes, vergeet dit niet. Vanavond komt `ie op de platte buis,
Quote:
|
:yeah:
hoewel ik via internet deel 4 al heb gezien.... |
Tja, mijn oudoom(de broer van mijn opa dus) is in indonesië gesneuveld tijdens volgens mij een patrouille.
Moge hij rusten in vrede. |
All times are GMT -5. The time now is 11:53 PM. |