SUBSIM Radio Room Forums

SUBSIM Radio Room Forums (https://www.subsim.com/radioroom/index.php)
-   SUBSIM Nederlands Forum (https://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=253)
-   -   Help, beginner (https://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=164069)

Fradie 03-16-10 02:24 PM

Dank je. Inderdaad.:oops:

Hoef ik niet meer zo moeilijk te doen in 't vervolg.

gr. Frans

java`s revenge 03-16-10 04:18 PM

Frans,
Je hoeft je niet te schamen. We kunnen elkaar lekker steunen
op dit forum.

We hebben zo`n goede handleiding bij het spel gekregen dat
is één groot :har:

Martin

Fradie 03-16-10 05:01 PM

Dank dank.

elve84 03-16-10 05:05 PM

Vraagje, Ik ben nu begonnen met de eerste missie, 50 ton zinken aan de engelse kust, nu staat ook de missie 100ton zinken in de western aproaches open, kan ik nu dokken en de missie aan de engelse kust afsluiten en dan alsnog die in de western aproaches spelen of moet ik eerst ook daar 100 ton zinken en ze dan tegelijk afsluiten?

java`s revenge 03-16-10 11:57 PM

Dat is voor mij ook een vraag.:06:

Mijn story,

Ik kwam er pas vorige week achter dat je een missie "moet" kiezen.
Had op de bollevooi de missie op de oostkust volbracht. De balk
is danook geheel wit.

Nu ik weet dat je een missie moet kiezen ben ik nu tussen groenland
en schotland bezig ivm de tijdsbestek die je daarvoor had.
Kon die missie op de oostkust van engeland in iedergeval niet meer kiezen.
Dus ik ben benieuwd :hmmm:

de vliegende hollander 03-17-10 02:51 AM

als je het kan redden kan je die westen approach gelijk doen telt gewoon mee

grt henk

elve84 03-17-10 03:39 AM

heb die missie voor de kust nu afgesloten en daarna de western aproaches missie gekozen en opnieuw uitgevaren, als ik daar nu die carrier tegen kom en tot zinken breng terwijl ik 100 ton moet zinken telt deze dan mee voor de missie van het opheffen van de blokade?

Hoe komen jullie aan nieuwe torpedo's? mischien da ik iets verkeerd doe, maar heb gemiddeld 3 a 4 torpedo's nodig om een boot te laten zinken als ze allemaal raak zijn. doe ik iets verkeerd of is dit normaal? want da wil zeggen dat nadat ik 3 schepen heb gezonken in terug moet naar Wilhemshaven of Helgoland om nieuwe torps te halen.... best stukje varen elke keer.

de vliegende hollander 03-17-10 05:13 AM

nieuwe torpedo's kan je halen in een bevriende haven
een carrier telt niet mee gaat om handelsschepen

een carrier is een capital ship

Ja is een stukje varen is het wel vooral in het begin
na 1940 liggen de havens dichterbij

grt henk

elve84 03-17-10 05:47 AM

Quote:

Originally Posted by de vliegende hollander (Post 1320069)
nieuwe torpedo's kan je halen in een bevriende haven
een carrier telt niet mee gaat om handelsschepen

een carrier is een capital ship

Ja is een stukje varen is het wel vooral in het begin
na 1940 liggen de havens dichterbij

grt henk

Ja snap dat carrier niet mee telt voor de 100 ton handelsschepen, maar bedoelde het meer zo ik ben nu met die missie bezig maar als ik die carrier zink, telt deze dan voor de andere missie ook mee of moet ik eerst 1 missie afmaken voor ik met de andere verder kan of kan ik ze door elkaar heen spelen?

De 4 of 5 schepen die je in de northern aproaches moet zinken, moeten dit oorlogs schepen zijn of handelsschepen? en dan ook nog van bepaald type?

skin-nl 05-27-10 02:59 PM

Hallo Beste Mensen

Ik ben nu met de missie total germany begonnen en dan de missie waar je 50.000 ton moet laten zinken voor de engelse kust dat heb ik gedaan maar als ik nu weer naar kiel heen ga kan ik niet op end patrol drukken moet ik nu die andere missie ook uitvoeren waarbij je 100.000 ton moet laten zinken om mijn patrol te eindigen

gr Michael

java`s revenge 05-28-10 08:05 AM

Je thuishaven zal veranderd zijn, kijk maar goed op de map. Je nieuwe
thuishaven heeft een groot icoon.

skin-nl 06-05-10 02:03 AM

Bedankt Java
Ik heb het gezien het duikboot icoon zit nu in wilhelmshaven.Ik vind het wel vreemd dat ik daar geen bericht van krijg van bdu.

Maar nu heb ik nog een vraag....kun je alleen maar naar de vaste diepte's duiken met je boot want ik kan niet meer naar de diepte meter gaan om die zelf te gebruiken.

gr Michael

madmex 06-05-10 03:38 AM

Quote:

Originally Posted by skin-nl (Post 1412154)
Bedankt Java
Ik heb het gezien het duikboot icoon zit nu in wilhelmshaven.Ik vind het wel vreemd dat ik daar geen bericht van krijg van bdu.

Maar nu heb ik nog een vraag....kun je alleen maar naar de vaste diepte's duiken met je boot want ik kan niet meer naar de diepte meter gaan om die zelf te gebruiken.

gr Michael

Skin-nl je kan natuurlijk in alle dieptes duiken alleen je moet wel genoeg diepte hebben, daarvoor kan je bv diepte onder kiel button gebruiken dan weet je hoe diep het is, maar je weet ook dat hoe verder van de kust hoe dieper het is.

groet,
jack

skin-nl 06-05-10 03:43 AM

Hallo Jack
Hoe doe je dat dan want als ik naar de diepte meter ga kan ik hem niet aanklikken

gr Michael

Quote:

Originally Posted by madmex (Post 1412190)
Skin-nl je kan natuurlijk in alle dieptes duiken alleen je moet wel genoeg diepte hebben, daarvoor kan je bv diepte onder kiel button gebruiken dan weet je hoe diep het is, maar je weet ook dat hoe verder van de kust hoe dieper het is.

groet,
jack

madmex 06-05-10 04:26 AM

Quote:

Originally Posted by skin-nl (Post 1412192)
Hallo Jack
Hoe doe je dat dan want als ik naar de diepte meter ga kan ik hem niet aanklikken

gr Michael

probeer eens SHIFT f die geeft aan de diepte waar je bent.

Jack

All times are GMT -5. The time now is 04:49 AM.