![]() |
Quote:
Great Job! Ik kan niet wachten tot ik mijn box binnen krijg. Volgens Amazon wordt hij de 4e verstuurd en rond de 8e moet ie binnen komen. Helaas net na het weekend. Ik krijg het zowiezo druk.. heb ook MLB 2K10 (voor PC) besteld in de VS. :yeah: Ik kom uit Spijkenisse.. veel Zuid Hollanders hier :up: |
Oops, been trapped :haha:
|
Quote:
|
Bij EUgamer claimen ze hem te leveren op de release datum (4de) en als ze hem verzonden zouden hebben me een e-mail sturen. Dus hopelijk krijg ik morgen een mailtje en heb ik m donderdag in huis en anders vrijdag. Als dat niet het geval is misschien nog zaterdag aangezien hij met de gewone post komt als het goed is. We zullen zien.
|
gamemania
hij is opgedoken in vlaardingen bij gamemania net smsje binne gekregen dat ik hem kan ophalen :DL
|
Quote:
zelf ben ik een gelderlander/brabander en studeer nu in eindhoven waar blijft trouwens t nederlandse subsim forum? je hebt spaans chinees pools en nu ook al duits... vind t onderhand toch wel tijd worden voor een nederlandse:yeah: Quote:
|
ik krijg hem vandaag binnen.. is gisteren verstuurd door 12game.com
|
Heb 'm nu in m'n handen. Kreeg gister al bericht van 12game dat ie verstuurd was. :D
En er zit een boekje bij, geen kaart helaas. |
Die van mij krijg ik morgen. Hij is vanmorgen op de post gegaan.
|
Ik krijg `m morgen binnen (bol.com) besteld :DL
|
Ben er blij mee. :yep:
Heb m'n eerste schip gezonken, gelijk op hoge realism. :yeah: Hoop dat ie snel binnen is, en dat jullie er ook blij mee zijn. ;) |
Quote:
|
Ik dacht dat ik sneller was dan jullie met steam.
Maar nu moet ik toch nog wachten. :doh: |
Ik denk dat er een addertje onder het gras zit :hmmm:
Ik denk dat Arclight medestanders nodig heeft om online uit te halen :har: Maar even serieus, bedankt dat je met ons meedenkt en ik vind het ook een lief gebaar. :yeah: |
Bol heeft uhm vandaag verstuurd......................spannend......:D
|
Hé landgenoten,
Fijn gestemd vandaag? DVD net afgehaald hier in Den Haag bij de Free Record shop.... |
Quote:
Neej, ben voorlopig blij met de campagne, op 't gemakje kijken wat 't te bieden heeft. :hmmm: God, maak ook 's een gebaar, ben ik gelijk 'lief'. Wat is er mis met 'vriendelijk'? :lol: Maar moet zeggen dat ik blij ben dat 't op prijs wordt gestelt; rest van 't forum schijnt te denken dat ik iedereen veraad door een game met OSP te kopen. :-? Maar goed, wil die discussie niet hier heen slepen. :nope: |
ik snap ook niet wat daar nou zo erg aan is. als het tog gewoon goed werkt is er tog niks aan de hand? en je kan iig je savegames niet verliezen;)
|
Quote:
|
Heb wel gelezen dat er nogal wat bugs in shv zit. Niets nieuws aan,
dat gebeurde ook met versie 3 en 4 maarrrrr als je tijdens een missie saved is de moraal van de bemanning terug naar af :hmmm: Dus daaraan moet ook wat gedaan worden. En er zijn al mensen met oplossingen :D |
All times are GMT -5. The time now is 11:41 PM. |