SUBSIM Radio Room Forums

SUBSIM Radio Room Forums (https://www.subsim.com/radioroom/index.php)
-   SUBSIM Nederlands Forum (https://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=253)
-   -   Camera (https://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=167724)

StinkiePoep 04-19-10 06:53 AM

Quote:

Originally Posted by DarkFish (Post 1365046)
correctie: met QWERTY is het WASD zoals ik al zei, niet wqsd.

(waar worden die AZERTY dingen eigenlijk gebruikt? heb ze nog nooit van mijn leven gezien)

ja ik ben van Belgie dus ik heb een azerty toetsebord :) heb zelf nog nooit een qwerty gezien, wel al een arabisch toetsebord... probeer dat maar eens uit te zoeke ...

DarkFish 04-19-10 08:54 AM

Quote:

Originally Posted by StinkiePoep (Post 1365170)
ja ik ben van Belgie dus ik heb een azerty toetsebord :) heb zelf nog nooit een qwerty gezien, wel al een arabisch toetsebord... probeer dat maar eens uit te zoeke ...

apart.. een vriendin van me woont in belgie en ik weet 100% zeker dat ze gewoon een qwerty heeft... zal misschien dus ook wel aan de precieze streek liggen.

StinkiePoep 04-19-10 10:27 AM

Quote:

Originally Posted by DarkFish (Post 1365262)
apart.. een vriendin van me woont in belgie en ik weet 100% zeker dat ze gewoon een qwerty heeft... zal misschien dus ook wel aan de precieze streek liggen.

raar iedereen die ik ken heeft azerty, maar is het soms een laptop dat ze heeft? het kan zijn dan dat het een qwerty is je kan in belgie ier vaak kiezen tussen de 2 toetseborden :)

DarkFish 04-19-10 04:37 PM

Quote:

Originally Posted by StinkiePoep (Post 1365347)
raar iedereen die ik ken heeft azerty, maar is het soms een laptop dat ze heeft? het kan zijn dan dat het een qwerty is je kan in belgie ier vaak kiezen tussen de 2 toetseborden :)

ik denk eerder dat het aan de plek ligt, ze woont 10km van de NL grens:lol: ze is oorspronkelijk ook nederlands trouwens (wel in belgie opgegroeid)

StinkiePoep 04-19-10 05:48 PM

Quote:

Originally Posted by DarkFish (Post 1365676)
ik denk eerder dat het aan de plek ligt, ze woont 10km van de NL grens:lol: ze is oorspronkelijk ook nederlands trouwens (wel in belgie opgegroeid)

ah oke :) maar ik woon ook maar een half uurtje van de nederlandse grens maarja :) het zal waarschijnlik zo wel zijn .

DarkFish 04-20-10 10:17 AM

Quote:

Originally Posted by StinkiePoep (Post 1365746)
ah oke :) maar ik woon ook maar een half uurtje van de nederlandse grens maarja :) het zal waarschijnlik zo wel zijn .

Een half uur rijden neem ik aan? Dat scheelt nogal met een half uurtje fietsen:)
Bovendien zou het denk ik ook nog wel kunnen afhangen van de afstand tot Wallonië. Als AZERTY Frans is lijkt het me logisch dat ze daar AZERTY hebben.

maja dat soort dingen krijg je als de ene helft van een land een andere taal spreekt dan de andere helft:O:

StinkiePoep 04-20-10 11:02 AM

Quote:

Originally Posted by DarkFish (Post 1366573)
Een half uur rijden neem ik aan? Dat scheelt nogal met een half uurtje fietsen:)
Bovendien zou het denk ik ook nog wel kunnen afhangen van de afstand tot Wallonië. Als AZERTY Frans is lijkt het me logisch dat ze daar AZERTY hebben.

maja dat soort dingen krijg je als de ene helft van een land een andere taal spreekt dan de andere helft:O:

ja idd, ik haat het ook dat belgie half frans en half nederlands is.

DarkFish 04-21-10 07:55 AM

Quote:

Originally Posted by StinkiePoep (Post 1366682)
ja idd, ik haat het ook dat belgie half frans en half nederlands is.

Tsja, iemand is er ooit op het idee gekomen om jullie bij elkaar te stoppen...

All times are GMT -5. The time now is 09:08 PM.