![]() |
Quote:
|
Nee helaas niet meer. :-? Zijn er mods voor IL2 uit?
|
Op het moment speel ik eigenlijk alleen maar Mass Effect 2(zo goed als uitgespeeld) en SH5.
Ik hoop nog altijd dat er nog weer is een goede flight sim komt (FSX was en is complete shyte..:cry:).. |
behalve SH5 speel ik op het moment eigenlijk alleen maar MW2 en PoP (is OSP toch nog ergens goed voor geweest:))
Heb vroeger heel veel CoD:WaW gespeeld maar de servers zijn de laatste tijd een beetje leeg.. Ik heb ook de hele IL2 serie erg lang gespeeld, maar mijn joystick is een klein beetje dood...:dead: (en heb geen zin om helemaal naar de mediamarkt te moeten voor een nieuwe:O:) Heb ook een paar RPGs gespeeld (Oblivion en Dragon Age) maar als ik die eenmaal uitgespeeld heb heb ik geen zin om overnieuw te beginnen |
Ah, mijn eeste post hier dan en gaat het direct over andere games.
Maar goed. Mijn spellen zijn SH5 (natuurlijk, net gekocht) Falcon 4.0 Allied Force (met Saitek HOTAS) Il2 1946 Total War (nog steeds de Rome editie) WoW CIV5 (geweldig spel, toen CIV1 op de markt kwam was ik direct verkocht). Ik kom echt tijd te kort om te gamen. "Natuurlijk" speel ik niet alles tegelijk, ik focus me een tijd op een spel (campaign) en dan switch ik weer naar behoefte. Nee, niet verslaafd, wel fanatiek. |
Quote:
:DL Welkom op subsim:sunny: Rome: Total War en IL2 speel ik ook, beide geweldige games:DL |
:oops:
|
Quote:
Zelf post ik om eerlijk te zijn ook maar heel weinig over SH5:) 't is dan ook zo'n geweldig forum hier:D |
Sinds kort speel ik ook portal. Dit spel is sinds kort gratis via steam te downloaden.
|
En gamen jullie dan veel online, of toch stand alone?
|
Normaal offline, maar sinds kort steeds meer online met gasten hier van SubSim. ArmA met SSC, IL-2 met de Waffles en paar sessies met DCS BlackShark.
|
SH alleen offline.
Ik speel ook veel CoD, dat natuurlijk wel online:) |
Sh3+GWX
Civilization IV Brothers in arms |
- Empire en Napoleon Total War (hoewel ik eigenlijk niet aan spelen toekom, veel te druk met modden)
- Over Flanders Fields (addon voor CFS3): de enige waardige opvolger voor het legendarische Red Baron 2/3D - Shockwave's Battle of Britain 2 - Ageod's American Civil War - GTR2 Heb DCS BlackShark, maar het spel herkent mijn joystick niet onder Windows 7 :wah: Jaren geleden vloog ik ook IL2 in een online squad, maar ik ben nooit echt fan geweest van IL2 (heb liever een goeie single player campaign) |
heb veel Il2 gespeeld, ook in squad-verband (61ShAP) en tournaments (VEF, DiD, IronSkies)....maar da's nu lang geleden.
Geweldige tijd! Ik herken je nick, Johan. toch ben ik ook altijd wel fan geweest van multiplayer shooters...Red Orchestra (veel gespeeld), Vietcong, UnrealTournament, Battlefield 2, Serious Sam II (lol). Op het moment speel ik eigenlijk vooral wat oudere games...ben wel toe aan wat nieuws: - Enemy Territory:Quake Wars (obj.based teamshooter) - World in Conflict (RTS) - UT3 - FarCry 2 (multiplayer-part) - Bioshock - Dark Messiah Might and Magic (swordslaughter yumyum) - ArmA II (wachten op patch 1.06...) ...en de rest van het verhaal: SH3 op uitgekeken (vooral grafisch), SH4 op de plank, en SH5 nog steeds niet gekocht. |
All times are GMT -5. The time now is 11:03 AM. |