![]() |
Ik heb anderhalve missie gespeeld met een gedownload SH5 maar div. opties werkten eerst wel en daarna niet dus heb ik het spel gekocht en krijg het morgen opgestuurd.:D
Om gelijk goed te beginnen,welke mods/patches kan ik het best gebruiken om 100% realistische te spelen? |
Tsja, daar vraag je wat.
Ik raad je aan om zelf naar de mods te kijken en zelf kiezen wat je hebben wilt. Je hebt natuurlijk wel die mod enabler nodig, als een mod je niet bevalt kan je nog altijd deïnstalleren. Ik wil graag een olc/magui mod, die zal er wel voorlopig niet inzitten. |
dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen
als het aan mij lag mogen ze wel een surface ship mod maken lekker knallen met een slagschip grt henk |
Moet ff gezegd worden: zou de helft van die post weghalen, met betrekking tot downloaden. Als de moderators Nederlands spraken zat je nu al in de brig. ;)
Weet wel een paar mods die je kan proberen. :D Zou m'n BARF is een poging geven. Is technisch nog een beta, maar heb vandaag of morgen een meer officiele versie. :yep: |
het scheelt voor sommige hier dat de mods geen nederlands kennen
zou in sh5 weleens uitproberen met de bismarck of de scharnhorst de bismarck in opmonsun in 1939 :yeah: grt henk |
Ik ben echt geen voorstander van illegale versies en dan druk ik
het zachtjes uit....:timeout: Ubicom heeft natuurlijk niet voor niets dat DRM systeem ingebouwd en de mensen die de legale versie hebben zijn nu de dupe. Ik heb hier 5 sims op mijn pc en ze zijn allemaal legaal. Heb wel een no cd crack voor sh3 gebruikt om de dvd niet meer te gebruiken. Shiv had je gelukkig de dvd niet meer nodig na het installeren. Ben wel een voorstander dat er een demo moet zijn eer men een spel koopt. Dit is mijn mening :smug: |
Ik ga nu waarschijnlijk van de site geschopt worden, maar ik irriteer me enorm aan de actie's van de ontwikkelaars/verkopers van dit spel.
Dat gedoe dat je het alleen met een internet verbinding kan spelen, ik denk persoonlijk dat dit (volgens de nederlandse wet) niet eens zou kan. Kan de dvd ook niet uitlezen in mn dvd writer (dat de enige speler was in mn pc), moest een player van iemand anders lenen om het te kunnen installeren. Speel dus nu wel met de cr*ck omdat het me gewoon kapot irriteert. Maar ik vind het spel wel erg leuk tot nu toe. |
Quote:
Persoonlijk ben ik niet extreem anti-piracy, en ik zal ook nooit beweren dat ik zo'n schone lei heb op dat gebied betreft, maar dit forum heeft bepaalde regels en daar heb je je maar aan te houden. Eén van die regels is dat je niet over cracks mag praten en niet mag bekennen dat je ze gebruikt dus als ik jou was zou ik maar heel snel je post editen voordat een moderator hem leest. Nouja, aan de andere kant lijkt het erop uit de rest van je post dat je SH5 wel legaal gekocht hebt aangezien je over een DVD praat.. maakt het iets minder erg:up: |
Heb het spel gekocht. Kan dat als het moet wel bewijzen, daar gaat het niet om.
Blijkt alleen maar dat mensen die het spel daadwerkelijk kopen meer problemen hebben dan mensen die dat niet doen. Denk sowieso niet echt na over geld, dus daar gaat het me niet om. |
neenee das t probleem niet, ik geloof best dat je hem legaal hebt hoor:up:
en ookal zou je het spel illegaal hebben, niemand hier zal t iets boeien zolang je t maar niet in t openbaar verkondigd. T is alleen maar dat discussies over dit soort dingen verboden zijn hier. 90% van alle posts waarin het c***k-woord (om t maar op zn amerikaans te zeggen:O:) in voorkomt gaan strikt genomen puur alleen al hierom over de lijn. Niet dat elk van deze posters in de brig gestopt wordt ofzo, maar als je het puur op safe wil spelen kan je maar beter zwijgen over dit onderwerp.. Quote:
|
We kunnen het idd beter over de positieve onderdelen van het spel hebben. Ben nog steeds blij dat ik het geld heb uitgegeven.
Tijdens het spelen kan je effe naar de wc, zak chips opentrekken, je kan een biertje halen, peukie opsteken etc. Heb nog maar weinig last van echte bugs gehad, wel dingen waarvan ik denk dat ze gefixt kunnen worden. Maar begin net te leren hoe die mods werken. |
Quote:
Daar hadden ze veel eerder in de serie al de pauze knop voor uitgevonden:up: Maar idd, als er een voordeel aan de lange loading times zit is het dit wel:yeah: Quote:
Had nog geluk dat ze niet zwaar bewapend waren.. |
had daarnet wat opeens ging mijn pc heel traag tot aan niet vooruit te branden
start de pc voor de zekerheid een opnieuw op en wil de savegame opstarten en sloeg de pc vast wat zou er aan de hand wezen heb ie nog nooit gedaan zo mijn pc = intel q9300 4 gig geheugen 500 gig hd 1,5 gig geforce 9600 gso en 24 inch iyama E2407hds breedbeeld scherm Grt henk |
en er zijn verder geen rare progjes actief die 90% van je CPU gebruiken ofzo? ik zou het ff nakijken (vista: rechtermuisknop op taakbalk en klik op Task Manager, dan op het tabblad Processes.)
|
nee helemaal niet
zit trouwens met xp nu en normaal met win 7 64 ultimate morgen anders maar weer win 7 erop zetten |
All times are GMT -5. The time now is 02:53 AM. |