![]() |
Quote:
Mud |
ik heb het ook van uitproberen
wist eerst ook niet hoe je een missie moest kiezen sinds vanmorgen heb het zo gedaan en werkte ook tot dat ik zag vanmorgen dat je die missies moest aanklikken :hmmm::haha: grt henk |
Ik had er ook wat moeite mee, ik had 10x ofzo met dat ventje gepraat en na zijn verhaal dacht ik dat je de missie had ......... dus niet.
Iedere keer het bericht dat er geen missie geselecteerd was :damn: Dacht dat het een bug was :DL |
Fijn hé zo`n goede manual hebben bij het spel :damn:
Keyboard layout is niet te lezen, gelukkig kan je dmv de F1 toets wel verder komen. Ik vind het zonde van de bomen die voor de manuals gekapt zijn. En ik weet ook niet alles, Een paar voorbeelden, - crashdive - de stadimeter ( ik bereken de afstand tot het doel dmv van de kaart) - screenshot nemen En zullen er nog een paar zijn. |
In ieder geval voor zover dank voor al jullie hulp, ben nu voor de Engelse kust en ga proberen er wat van te maken.
Ik weet jullie te vinden als ik in de problemen raak. Thnxs |
Quote:
|
Thnxs.
Next: Hoe krijg ik de afstand tot doel in periscoop a of b. Hoe kan ik in één keer alle gemaakte waypoint verwijderen? Wat is de minimale afstand om torpedo's te vuren. Ik lig op ongeveer 500mtr maar mis altijd. Als ik te lastig wordt hoor ik het wel he:arrgh!: |
Quote:
2)met de eraser(vlakgum)of met de muisknop de waypoint verleggen 3)die variert van type tot type tussen 3000 en 5000 meter 4)dat ligt aan je ideale lijn(zie oa. in manual pagina 23;"achieving a solution") op volgende link staan enkele tutorials http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=162607 |
De stadimeter moet je volgens mij als volgt gebruiken:
Zet de horizontale lijn van je periscoop op de waterlijn van het schip waarvan je de afstand wilt weten. klik vervolgens op use stadimeter en zet dan de horizontale lijn op het hoogste punt van het schip (schoorsteen). klik met de muis en zo heb je de afstand. Volgens mij moet het zo, omdat ik dan meestal wel accuraat schiet met mijn torpedo's. |
Thnxs ga het proberen:up:
|
Ik heb zelf ook nog even uitvoerig getest met de stadimeter.
Dit is mijn conclusie: Zoals ik eerder al zei, zet je de horizontale lijn van de pericoop op de waterlijn. Vervolgens klik je dus op stadimeter en dan zet je de tweede lijn op de horizontale lijn van de bovenkant van de schoorsteen. Op die manier is het bij mij altijd raak. Dus niet het hoogste punt van het schip maar de schoorsteen. |
en de minimale afstand ligt rond de 400 m, 3000-5000 m wat the_belgian zei is de maximale afstand;)
zelf schiet ik het liefst van rond de 800-1100 m |
:oops:oeps:oops:foutje:oops:
|
Refit
Ik was bij de ingang van het kanaal en dacht kom laat ik een eens een refit doen in Ierland want daar zijn de ankertjes blauw, dit is me niet gelukt.:damn:
Waaraan kan ik zien dat er torpedootjes geladen kunnen worden? Of moet ik gewoon terug naar Duitsland Gr Frans |
Er is verschil van kleur. Kijk maar goed.
In het begin van de oorlog kan je alleen bv in Helgoland refitten. En dat vind ik al een hele verbetering in vergelijking met sh3. |
All times are GMT -5. The time now is 05:07 AM. |