![]() |
Even wat gebeld:
FRC: donderdag Saturn: donderdag (op zijn vroegst) Gamesmania donderdag Wordt een latertje hier in NL..... |
Ben toch niet van plan hem te kopen. Ik houd het bij SH4+OM.
Weet niet of me PC het trekt en ik hou niet van die DRM. |
Bol.com ook de 4e pas..
Ach, geduld is een schone zaak zeggen ze... :damn: |
Heh Nederlanders, yippee
Ik heb `m gisteren op www.bol.com besteld. Ik kom trouwens uit Hoogvliet. Ivm problemen met shiv en steam dat ik op het forum gelezen heb leek het mij verstandiger om dat niet te doen. Nice language dutch :woot: |
Quote:
ergens in Engeland was ingebroken. Daardoor kon diegene wachten tot donderdag. Keep holding the dutch language :har: |
Quote:
Great Job! Ik kan niet wachten tot ik mijn box binnen krijg. Volgens Amazon wordt hij de 4e verstuurd en rond de 8e moet ie binnen komen. Helaas net na het weekend. Ik krijg het zowiezo druk.. heb ook MLB 2K10 (voor PC) besteld in de VS. :yeah: Ik kom uit Spijkenisse.. veel Zuid Hollanders hier :up: |
Oops, been trapped :haha:
|
Quote:
|
Bij EUgamer claimen ze hem te leveren op de release datum (4de) en als ze hem verzonden zouden hebben me een e-mail sturen. Dus hopelijk krijg ik morgen een mailtje en heb ik m donderdag in huis en anders vrijdag. Als dat niet het geval is misschien nog zaterdag aangezien hij met de gewone post komt als het goed is. We zullen zien.
|
gamemania
hij is opgedoken in vlaardingen bij gamemania net smsje binne gekregen dat ik hem kan ophalen :DL
|
Quote:
zelf ben ik een gelderlander/brabander en studeer nu in eindhoven waar blijft trouwens t nederlandse subsim forum? je hebt spaans chinees pools en nu ook al duits... vind t onderhand toch wel tijd worden voor een nederlandse:yeah: Quote:
|
ik krijg hem vandaag binnen.. is gisteren verstuurd door 12game.com
|
Heb 'm nu in m'n handen. Kreeg gister al bericht van 12game dat ie verstuurd was. :D
En er zit een boekje bij, geen kaart helaas. |
Die van mij krijg ik morgen. Hij is vanmorgen op de post gegaan.
|
Ik krijg `m morgen binnen (bol.com) besteld :DL
|
All times are GMT -5. The time now is 09:24 PM. |