PDA

View Full Version : Mediterranean missie


Vlisswat
08-29-10, 01:39 PM
Hallo allemaal, miss dat ik m verkeerd post en dat ie al ergens anders onderstaat, maar kon m niet vinden.
Zijn er al mensen die voorbij de missie zijn waarbij je Force A, 2 battle ships vlakbij kreta moet kelderen?
Ook moet ik die 2 carriers nog kelderen die ergens mee zouden moeten varen richting malta.
Alle tonnages al gehaald, tobruk, en de rest van afrika maar alleen die battleships en carriers nog niet :S
iemand enig idee waar die uithangen?

alvast ontzettend bedankt.

grts wietse aka vlisswat:salute:

Vlisswat
09-03-10, 06:37 AM
heeft niemand een idee, of wilt niemand reageren? :arrgh!:
hoef niet op het coordinaat precies te weten hoe of wat, maar ik wil wel graga weten of ik ze op de plek ga vinden waar ik cirkeltjes in de vorm
van een soort operations area ga vinden :P

sturmer
10-05-10, 02:59 PM
ik heb er geen flauw idee van, ik ben nog maar net met missie 2 bezig waar ik de goederenvloot bij engeland moet aanvallen

doctrine
10-07-10, 09:14 AM
ATM heb ik nog maar 1 battleship en 1 carrier kunnen vinden.

Het battleship heb ik totaal buiten het aangegeven gebied laten zinken. Het was (ben de namen vergeten en geen SH5 bij de hand :D) helemaal rechts op de kaart, voor de kust van een of ander land. Ik was gewoon zover mogelijk naar rechts gevaren om daar een beetje te patrouilleren en kwam hem toen tegen.

Zelfde gedaan aan de andere kant van de map. Helemaal naar Gibraltar gevaren om daar een beetje onrust te stoken. Zelfs gewoon de haven van Gibraltar ingevaren bij nacht. Lagen een stuk of 15 schepen, waaronder 1 carrier. Toen ik eenmaal het vuur opende op andere schepen begon de carrier langzaam te bewegen, ook andere destroyers werden wakker. Toen snel die carrier naar de gallemiezen geholpen, ondergedoken en op z'n langzaamst weer de haven uitgevaren.

Maar wat ik zoal gelezen heb hier op het forum is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat die schepen niet perse in het aangegeven gebied rond hoeven te varen. Maar als ik jou was zou ik sowieso bij nacht ff langs Gibraltar gaan :arrgh!:

Laat het ff weten als je de andere battleship / carrier gevonden hebt!

doctrine
11-05-10, 04:51 AM
Waarschijnlijk al niet meer nodig, maar lekker boeiend :P

Eerst een paar weken (wellicht maanden) rondgevaren om de 2e carrier te vinden en kapot te maken, zonder succes. Het is nu 17 september 1941 en lig net rechts van de haven van Gibraltar. Af en toe duik ik onder zodat m'n sonar-man de omgeving kan scannen.

Rond 13:30, Large Convoy Zuid Oost van Gibraltar. Een stuk of 15 schepen in een circel met in het midden een... carrier!! Onderduiken, koers uitstippelen, wachten, wachten, midden in het convoy naar boven komen en zie daar: een carrier recht in m'n scope. Solution fixen, vuren, duiken, BOEM!

Rustig aan onder het convoy doorgevaren richting het noorden. Lig nu meer oosterlijk van Gibraltar. De tijd is nabij 18:00. "wat zeg je sonar dude? Large convoy?" Periscoop omhoog en wtf! Weer een carrier!

Bottom line: Carriers zinken? Wacht tot rond 17 september en patrouilleer nabij Gibraltar.