View Full Version : Gaaf, maar nu
Doekoe27
05-30-10, 06:35 AM
Ik speel al jaren SH. Ben begonnen met SH2. Heb onlangs SH5 aangeschaft maar neb iets teleurgesteld in de besturing. Ga me nu maar wagen aan Mods. Is er een mod waarbij je de bemanning rechtstreeks kunt aanklikken en commando´s kunt geven zoals in SH3. Wordt er een beetje moe van om door m´n sub heen te zwalken. Ik heb de modlijst eens bekeken maar kom er niet uit.
Graag hulp want ik vind SH5, ondanks wat gebreken, best wel gaaf!
DarkFish
05-30-10, 11:48 AM
kijk hier eens:
http://www.subsim.com/radioroom/showpost.php?p=1332669&postcount=1
hier zal vast wat bij zitten wat jou aanspreekt (voor screenshots naar beneden scrollen)
:salute:
kijk hier eens:
http://www.subsim.com/radioroom/showpost.php?p=1332669&postcount=1
hier zal vast wat bij zitten wat jou aanspreekt (voor screenshots naar beneden scrollen)
:salute:
het rare is dat ik heb die mod ook geinstalled maar ik blijf de normale dingen zien ik zie geen veranderingen in tekens of zo. gewoon die dingen die je ziet als je net geinstalleerd heb.
DarkFish
05-30-10, 01:53 PM
dan denk ik dat je hem niet goed geïnstalleerd hebt. Heb je het met JSGME gedaan? zorg er dan voor dat er in je MODS folder tussen deze folder en de "data" folder van de mod maar één map tussen zit.
Bijvoorbeeld:
- SH5\MODS\Modname\Modname\data\... = FOUT
- SH5\MODS\Modname\data\... = GOED
dan denk ik dat je hem niet goed geïnstalleerd hebt. Heb je het met JSGME gedaan? zorg er dan voor dat er in je MODS folder tussen deze folder en de "data" folder van de mod maar één map tussen zit.
Bijvoorbeeld:
- SH5\MODS\Modname\Modname\data\... = FOUT
- SH5\MODS\Modname\data\... = GOED
dan heb ik het goed gedaan maar toch werk het niet zoals het zou horen, nu heb ik met JSGME en dan Task en import mod gedaan neem aan dat dat wel goed is ??
Doekoe27
05-30-10, 04:16 PM