PDA

View Full Version : radar?


jaapio
04-29-10, 07:11 AM
hoi,

ik heb een tijdje silent hunter 4 gespeelt, en nu heb ik silent hunter 5 geinstalleerd maar ik snap er niks van! heb de toturial gehaald, maar bij de british coast krijg ik geen schip gevonden? dus ik denk dat ik een probleem heb met de hydrofone/radar. deze heb ik wel gekocht op het dock waar je level begint.

kan iemand vertellen wat ik moet doen? met TDC on vind hij ook niks.

alleen af en toe op heel verre afstand

gr jaap

DarkFish
04-29-10, 07:38 AM
hey jaap,
allereerst welkom aan boord op subsim.com!:sunny:

ten eerste zijn er niet altijd zoveel schepen te vinden. Probeer vooral in de buurt van havens te zoeken, daar zijn er vaak wel wat meer.

omdat je het over de britse kust hebt neem ik aan dat je in het begin van de oorlog bent? er zijn dan nog geen radars beschikbaar.

je zegt ook dat je een hydrophone hebt gekocht, je krijgt standaard al een hydrophone dus het lijkt me dat je de upgrade (kristalldrehbasisgerät) hebt gekocht. deze upgrade kan niets detecteren als je boven water bent. het kan dus helpen om eens in de zoveel tijd een paar minuten onder te duiken om je sonarman de kans te geven wat schepen te horen.

ik hoop dat dit je wat verder helpt:)

jaapio
04-29-10, 11:02 AM
hey

ik heb nu bij opties gekeken, en de reality sensor uitgevinkt. nu zag ik wel wat schepen:D ik heb nu de british supplies afgemaakt en ik kon terug naar het dock volgens de berichten, nu kom ik daar aan en begint deze missie weer opnieuw? ik kan weer tussen 2 kruizen kiezen, die van de coastal line en van de supplies. dit is vreemd...

DarkFish
04-30-10, 08:28 AM
ja dit zijn een soort strategische doelen. Deze blijven een aantal missies lang hetzelfde. Je hoeft ze overigens niet per se te volbrengen.
Je kan hiermee wel bepalen waar je ongeveer naartoe wordt gestuurt, bijv. als je voor de coastal line missie kiest zul je altijd ergens naar de oostkust van Engeland gestuurd worden.

Kaleu Jonas
06-14-10, 02:11 PM
als je je radiomannetje een beetje upgradet zal hij beter schepen kunnen detecteren met radio onderscheppingen(leerde ik ook met schaamte een schande:DL)
overigens benik volgens mij nog niet officieel verwelkomd:salute:

DarkFish
06-16-10, 09:33 AM
overigens benik volgens mij nog niet officieel verwelkomd:salute:bij deze dan:DL

Welkom aan boord:sunny:

Kaleu Jonas
06-16-10, 02:22 PM
danke heer kaleu!!!
radar krijg je zo'beetje rond 1942 ofzo(kan verschillen:hmmm:)