PDA

View Full Version : Nederlanders en Belgen


de vliegende hollander
04-25-10, 04:10 PM
Nederlanders en Belgen Waar zijn jullie gebleven ?

zo blij dat er een nederlandse Forumsite was gekomen en nu zie je niemand meer :hmmm:

grt henk

DarkFish
04-25-10, 04:59 PM
tsja inderdaad...
Denk dat veel mensen op de patch zitten te wachten..
ook zijn er veel mensen die geen SH5 spelen maar wel andere subsim spellen (SH4/3, DW, etc.)



('t Is trouwens niet dat elke thread hier per se over SH5 moet gaan, een beetje meer General Topics is ook wel goed hoor;))

Paajtor
04-25-10, 05:01 PM
dacht dat nu moppen kwamen:P

DarkFish
04-25-10, 05:40 PM
dacht dat nu moppen kwamen:P:rotfl2:
was ook mijn eerste gedachte:DL


De bevelhebbers van de Nederlandse, de Duitse en de Belgische marine kwamen bij elkaar. Zegt de Duitse admiraal:
"Onze U-Booten zijn zo ontzettend goed, ze kunnen wel 3 maanden achter elkaar onder water blijven"
Zegt de Nederlander: "Oh, das niks, onze onderzeeërs kunnen wel zes maanden aan een stuk door onder water blijven!"
Zegt de Belg:
"Onze onderzeeërs zijn het best, als de onze duiken komen ze nooit meer boven!"
:O:

DarkFish
04-25-10, 05:44 PM
Oh trouwens, nu ik toch off-topic bezig ben een vraagje voor de Belgen onder ons: hebben jullie eigenlijk ook Nederlander-moppen?

Heb me nou altijd afgevraagd of het een over-en-weer gemop is of dat het alleen de Nederlanders zijn die grappen maken over de belgen:hmmm:

oscar19681
04-25-10, 05:45 PM
Nederlanders en Belgen Waar zijn jullie gebleven ?

zo blij dat er een nederlandse Forumsite was gekomen en nu zie je niemand meer :hmmm:

grt henk

Nederlanders zijn altijd ene vrij kleine doelgroep omdat we zijn klein kikkerlandje zijn in vergelijking met andere landen/doelgroepen. Om dan nog maar te zwijgen over belgie! Maar over het algemeen kennen mensne Belgie uit de films maar hebben dan nog nooi gehoord van Nederland. Vreemd eigenlijk als je beseft dat Nederland vroeger een grootmacht was in de V.O.C tijd.

StinkiePoep
04-26-10, 01:33 AM
nu niet om racistisch te doen maar ik denk dat wij meer moppen maken over de allochtonen.

java`s revenge
04-26-10, 02:57 AM
Ik ken wel een belgenmop over Nederlanders,
Deze is heel net.....


Wie heeft koperdraad uitgevonden?

2 Nederlanders, ze stonden aan een cent te trekken.

StinkiePoep
04-26-10, 04:12 AM
deze ken ik ook, niet dat het echt een ander bespotten is maarja,

er was een fransman, nederlander en een belg.
zei de fransman, weet je wat ze bij ons gevonden hebben, een electriciteit net heel diep in de grond, waarop de nederlander zegt: wat wil je daar mee zeggen, zegt de fransman: wel dat wil zeggen dat wij lang geleden al electricteit hadden dus wij waren slim. zegt de nederlander wel bij ons hebben ze diep onder de grond een telefoonlijn gevonden, dus wij hadden een telefoonnet lang geleden, de belg zit zo een beetje te lachen, zegt de fransman en de nederlander, wel wat hebben de belgen gevonden, waarop hij antwoord NIETS. de nederlander en de fransman kijken mekaar aan. zegt de belg dat wil zeggen dat wij heel lang geleden al draadloos internet hadden.

java`s revenge
04-26-10, 05:07 AM
:88) :har::har::har:

Paajtor
04-26-10, 05:35 AM
Zaten eens 2 Belgen in een fles..zegt de ene tegen de ander "alléz, schuif es 'n stukske op, iek wil ook aan ut raam zitten"

:salute:

java`s revenge
04-26-10, 06:24 AM
Nou oké nu een hele leuke...vind ik wel....

Oorlogsheld

Een nederlandse een amerikaanse en een belgische man gaan naar de wc de nederlandse man plast in 1 straal de amerikaan staat te plassen in twee stralen hij zegt ja dat heb ik van de oorlog over gehouden hij ziet dat de belg wel in 50 straaltjes plast hij zegt ja ik krijg mijn gulp niet open.

Paajtor
04-26-10, 06:46 AM
LOL :har:

Fish
04-30-10, 09:05 AM
De belgen die ik ken zijn allen zeer plezant. :DL

Deze wel het meest.

http://www.youtube.com/watch?v=XC_WFE-yaf0

GerritJ9
05-02-10, 10:35 AM
Zie liever Goedele Liekens dan Urbanus maar dat zal wel aan mij liggen........

Paajtor
05-02-10, 11:42 AM
Die kletst me teveel....geef mij maar Wendy van Wanten.:o:p2:

momo55
05-08-10, 11:55 AM
Voor de gevorderden onder ons :
http://www.humorzender.be/

:D

Paajtor
05-08-10, 02:10 PM
Heeft het Belgisch parlement een webcam? :har:

DarkFish
05-08-10, 02:30 PM
Heeft het Belgisch parlement een webcam? :har:het britse house of commons wel:D
http://www.youtube.com/watch?v=mVOOtxTeeuo
http://www.youtube.com/watch?v=xmHt5UEL9sI&feature=related

Oftewel, de britse politici gedragen zich vaak net als een stel kleine kinderen:shifty::rotfl2:

Paajtor
05-09-10, 05:09 AM
:rotfl2: