View Full Version : Saved games kwijt
Ik ben mijn saved game van zaterdag avond 13-03 kwijt, zijn er meer mensen die hier last van hebben, ik heb zitten spelen van 22u t/m 00u. weet 100% zeker dat ik me game handmatig gesaved heb, ook is tijdens het spelen geregeld een autosave gemaakt dit heb ik gezien. nu log ik voor het eerst weer in sinds 13-03 maar heb ik mijn save game van 00u niet meer, de laatste die ik nog heb is van 13-03 16u. zijn er meer mensen die hier last van hebben?
java`s revenge
03-16-10, 03:09 AM
Op het engelstalige forum versie ben ik dit probleem tegengekomen....:D
dat ubilauncher ding slaat ze tog ook online op?
kan je ze niet ergens daarvandaan halen ofso?
dat ubilauncher ding slaat ze tog ook online op?
kan je ze niet ergens daarvandaan halen ofso?
Ik denk dat daar juist het probleem in zit, heb ergens gelezen dat servers van het weekend weer gecrashed zijn, zijn ze waarschijnlijk mijn oudste save games kwijt geraakt, vervolgens gaat die dan synchroniseren en ben ik ze lokaal ook kwijt geraakt.....
Althans da is wilde gok van mij iets anders zou ik nie kunnen bedenken namenlijk.
EAF274 Johan
03-16-10, 04:44 AM
Althans da is wilde gok van mij iets anders zou ik nie kunnen bedenken namenlijk.Goeie gok, lijkt me. Ik had ook problemen met verdwenen saves, maar sinds ik synchronisatie heb uitgeschakeld geen problemen meer.
Alweer een reden waarom dit protectiesysteem gerust mag verdwijnen :damn:
Hoe kun je de synchronisatie van je saved games uitschakelen?
als je het spel opstart of afsluit komt dan schermpje van ubilauncher. dan moet je rechtsboven op dat tandwieltje klikken. (volgens mij is het alleen als ie aan het synchroniseren is)
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions Inc.