View Full Version : Hoe begin ik een nieuwe Campaign
Nadat ik de eerste 3 schepen heb vernietigd en al meerdere keren uitgevaren ben heb ik de boel onder de knie.
Hoe start ik nou een nieuwe missie want ik ga naar die commandant in de haven en krijg dan een map voor mij en blalbla maar dan doe ik start patrol en dan zegt hij ''You want to start new patrol without knowing your mission orders?'' Beetje vaag allemaal...
Wie helpt mij???:shifty:
je moet eerst de missie kiezen waar die ook blablabla zegt;)
ik zag eerst ook de missies niet, alleen de map. dat kwam omdat er zon bericht opkwam dat de internet connectie wegviel:shifty: dat komt dan op als je het spel geladen hebt. als dat bericht niet opkomt moet je gewoon een missie kunnen kiezen
java`s revenge
03-11-10, 11:22 AM
ohhh oke, heb ik eigenlijk nooit opgelet. Ik heb zelf op de oostkust
van engeland huisgehouden en ben nu lekker ten zuidwesten
van ierland bezig, wist ik veel dat je een missie kon kiezen.
Ik zal dit eens beter bekijken,:hmmm:
Echt tof een hele goede handleiding bij het spel te hebben :damn:
Dat is één groot :har:
Waar moet ik dan kijken als die map opkomt zie het echt nergens of moet ik soms ergens klikken :-)
Ik heb nu zo´n beetje 7 schepen bijna 37 ton onder de golven geholpen en nog 1 torpedo over.
Tig keer Bdu geSMS´t :woot:maar die blijft bericht terugsturen dat ik moet doorgaan met m´n patrol.
Kan ik nu terug of moet ik wachten op bericht dat ik terug kan?
Beetje duister allemaal.
Ekhart je ziet 2 ikoonen op de map ZO en W van Engeland, klik daar op om een missie te aanvaarden
java`s revenge
03-11-10, 12:43 PM
Ik heb `m, bedankt. :yeah:
Je moet op zo`n duits icoontje klikken (3) en dan request mission aanklikken.
Zie ook dat ik nu ten oosten van engeland niet meer hoeft te doen :DL
Houdt de data in de gaten dat erbij staat. Dus de 1e missie eigenlijk
die van tussen Groenland en Schotland in beginnen.
:woot:
Hallo iedereen ,
Ben nieuw hier op dit forum. Vind dit een geweldig spel, maar graag had ik toch een wat meer uitgebreide handleiding gehad, en dan nog het liefst in het Nederlands. Zal er lang mogen achter zoeken zeker? :cry:
de vliegende hollander
03-12-10, 04:03 PM
`ja de handleiding is niet van de beste kwaliteit zullen we maar zeggen
maar er zijn genoeg schippers die jouw vragen kunt beantwoorden
althans hoop ik :har: :har: ga mij zelf na
java`s revenge
03-12-10, 05:02 PM
Dit spel is voor blinden bedoeld, alles op de tast :har:
Links boven in beeld staan van die kruisjes en daaronder staat zo'n oranje pijltje naar onderen of naar boven zodra ik op naar onderen klik verschijnt heel effe coastal nog wat bij de noordzee en gaat gelijk weer weg.
krijg het er daarna ook niet weer voor.
dus als jullie stap stap kunnen zeggen hoe.
Als het maar geen error is :-(
als je ingame bent, krijg je dan de waarschuwing dat je internet connectie weg is? dat had ik ook namelijk, dan werken sommige dingen niet omdat het spel dan denkt dat je het illegaal hebt...:-?
Yup ik heb hem gedownload.
Maar moet toch gewoon kunnen met crack?:rock:
DarkFish
03-17-10, 10:10 AM
Yup ik heb hem ge*******d.
Maar moet toch gewoon kunnen met c***k?:rock:sshhh! het is hier streng verboden om zoiets te bekennen!:timeout:
ik zou je post maar héél snel editen voordat een moderator het ziet.. tis namelijk erg genoeg om gebanned te worden hier..
de vliegende hollander
03-17-10, 11:53 AM
doe wat darkfish zegt want voor je het weet lig je er vanaf
regels zijn regels
bij het verhaaltje krijg je uitleg over waar de missie gebieden zijn, na de uitleg kun je 1 van de 2 selecteren door middel van op het kleine zilveren kruisje met zilvere rondje te klikken, je krijgt dan schermpje met de missie uitleg en kunt hier request mission doen. vervolgens kun je uitvaren.
By the way, bij de illegale versie willen de missies weleens niet goed doorkomen.
DarkFish
03-17-10, 02:00 PM
By the way, bij de illegale versie willen de missies weleens niet goed doorkomen.het schijnt nog niet bij iedereen helemaal duidelijk te zijn dus ik zal het nog maar een keer herhalen:
hier op subsim is het VERBODEN hoe dan ook te bekennen dat je een illegale versie gebruikt, te zeggen hoe je aan een illegale versie komt of zelfs te discussieren of informatie te geven over pirated versies.
Dat jullie nog niet gebanned zijn ligt er puur aan dat blijkbaar nog niemand de moeite heeft genomen om jullie post te rapporteren.
(ik rapporteer jullie posts zelf niet btw, heb zelf niet zon probleem met gepirated copies, maar jullie bevinden je op ZEER glad ijs)
Oftewel edit snel jullie posts nu het nog kan...
:salute:
het schijnt nog niet bij iedereen helemaal duidelijk te zijn dus ik zal het nog maar een keer herhalen:
hier op subsim is het VERBODEN hoe dan ook te bekennen dat je een illegale versie gebruikt, te zeggen hoe je aan een illegale versie komt of zelfs te discussieren of informatie te geven over pirated versies.
Dat jullie nog niet gebanned zijn ligt er puur aan dat blijkbaar nog niemand de moeite heeft genomen om jullie post te rapporteren.
(ik rapporteer jullie posts zelf niet btw, heb zelf niet zon probleem met gepirated copies, maar jullie bevinden je op ZEER glad ijs)
Oftewel edit snel jullie posts nu het nog kan...
:salute:
Ik heb helemaal geen Illegale versie gebruikt of zo, je hoort mij dit ook niet zeggen geloof ik, heb keurig me versie gekocht!!!!! Alleen zijn er meerder Forums waar je weleens wat info kunt vinden.
DarkFish
03-17-10, 06:18 PM
Ik heb helemaal geen Illegale versie gebruikt of zo, je hoort mij dit ook niet zeggen geloof ik, heb keurig me versie gekocht!!!!! Alleen zijn er meerder Forums waar je weleens wat info kunt vinden.okeeokee maar je geeft informatie over een gebrek van de illegale versie, wat iemand zou kunnen opvatten als bekennen dat je die gebruikt aangezien je inside informatie erover weet. Hier op subsim is het niet heel handig als mensen dat van je denken..
Bovendien mag over illegale software niet eens gediscussieerd worden en dat stond hier wel zo'n beetje bijna te gebeuren eigenlijk..
Maar inderdaad, bij jouw post zou de gemiddelde moderator geen actie ondernemen (misschien hoogstens commenten dat je voorzichtig moet zijn).
Wat ekhart zegt is echter genoeg om hem te bannen.
(mijn hemel, ik begin steeds meer op een moderator te lijken:O:)
PS. zelf vind ik deze verzwijgregels ook belachelijk, discussies over piracy verbieden gaat piracy echt niet tegen ofzo, maar regels zijn regels en als je hier wil posten moet je je eraan houden
okeeokee maar je geeft informatie over een gebrek van de illegale versie, wat iemand zou kunnen opvatten als bekennen dat je die gebruikt aangezien je inside informatie erover weet. Hier op subsim is het niet heel handig als mensen dat van je denken..
Bovendien mag over illegale software niet eens gediscussieerd worden en dat stond hier wel zo'n beetje bijna te gebeuren eigenlijk..
Maar inderdaad, bij jouw post zou de gemiddelde moderator geen actie ondernemen (misschien hoogstens commenten dat je voorzichtig moet zijn).
Wat ekhart zegt is echter genoeg om hem te bannen.
(mijn hemel, ik begin steeds meer op een moderator te lijken:O:)
PS. zelf vind ik deze verzwijgregels ook belachelijk, discussies over piracy verbieden gaat piracy echt niet tegen ofzo, maar regels zijn regels en als je hier wil posten moet je je eraan houden
Ik wilde met mijn post juist onderstrepen waarom je beter Legale software kunt kopen dan illegale te downloaden.
DarkFish
03-18-10, 07:42 AM
Ik wilde met mijn post juist onderstrepen waarom je beter Legale software kunt kopen dan illegale te downloaden.en dat mag dus nu juist niet. Een verbod werkt twee kanten op, net zoals je er niet over mag discussieren waarom een pirated copy beter zou zijn mag je er ook niet over discussieren waarom een legale copy beter is.
Nogmaals, ik ben geen moderator en ik heb er dus feitelijk niks over te zeggen of een bepaalde post nog binnen de regels valt of niet, en naar mijn mening kan jouw post nog wel, maar die van ekhart is duidelijk een zware overtreding.
HunterICX
03-19-10, 10:43 AM
Het is eigenlijk heel simpel
in de FAQ/RULES staat duidelijk waar we tegen zijn.
Het probleem bij duscussies OVER Illegale software is dat men het niet kan laten hun tong te laten slippen en beginne op te biechten wat ze op hun PC doen.
Vandaar dat we liever geen discussies over het onderwerp hier hebben,
het interseert ons en anderen niet wat u op je eigen PC doet maar hou het voor jezelf deel het niet met anderen op deze forum.
Dank u,
HunterICX
the_belgian
03-19-10, 11:05 AM
door JOU soort zitten WIJ met
met een overprotected* game opgescheept!
van harte bedankt...
http://i150.photobucket.com/albums/s99/yveswouters/egypt/effo.jpg
*DRM
java`s revenge
03-19-10, 11:16 AM
The Belgian, je slaat de spijker op z`n kop.
Ik houd me er verder buiten, puntje bij paaltje ben ik de pispaal.
Het word tijd dat we hier een eigen moderator krijgen .... of twee.
JR en DF :hmmm:
de vliegende hollander
03-19-10, 02:47 PM
helemaal mee eens dat die 2 mods hier worden
java revenge en darkfish
zal het ook aankaarten bij neal als martin en fer mee akkoord gaan
grt henk
java`s revenge
03-19-10, 03:13 PM
Ik houd me aanbevolen.
Denk dat ik wel goed tot m`n recht zal komen.
Weet precies wat wel en niet kan.
In iedergeval bedankt voor het vertrouwen :woot:
de vliegende hollander
03-19-10, 03:41 PM
heb neal een pm gestuurd dat we 2 moderators wilden hebben die nederlands spreken
en dat jij wel wou
en dat (wij) darkfish ook een goede kandidaat vonden om moderator te worden
maar dat we niet weten of hij dat wel wil worden
kijken wat ie zegt
grt henk
DarkFish
03-20-10, 09:45 AM
ik sta ook beschikbaar om moderator te worden:salute:
net als JR ga ik lang genoeg mee om ongeveer wel te weten wat wel en wat niet kan hier.
in ieder geval ook namens mij bedankt voor het vertrouwen:)
de vliegende hollander
03-20-10, 12:51 PM
heb nog niks gehoord dus ff geduld :timeout:
en dan ga we een feestje bouwen :woot:
the_belgian
03-20-10, 01:33 PM
feesje bouwen?
kan je niet beter eerst de undesired entries(niet telkens de hele topic,aub) uitmesten?
ik ben elders zelf ook moderator en forumbeheerder(airsoft forum) en de dingen die daar niet kunnen worden niet door mij gewist ik vervang de tekst gewoon door;
"unacceptable content removed by admin." zonder dat de plaatser d'r op aangesproken wordt(hier kan dat natuurlijk anders indien nodig).
succes allebij!!!
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions Inc.