PDA

View Full Version : Project Dutch Submarines


Kloef
09-06-12, 11:55 AM
EDIT: GECANCELLED

Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen om met SH4 door te gaan, al met al vind ik SH5 zeker een goed spel maar het heeft een enorme reparatiemod nodig die ik voorlopig niet zie komen aangezien de mod community niet echt een team wil vormen aan de posts te lezen..ik speel graag zo realistisch mogelijk..

Ik laat onderstaand bericht wel staan mocht er iemand verder mee willen, ik ben diegene graag van dienst wat betreft research en info.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX

Ik vroeg me af, is er iemand geintereseerd om een mod te maken van een Nederlandse onderzeeboot voor Silent Hunter 5?

Ik denk bijvoorbeeld aan de O-21, het zal een hele klus worden en er moet vreselijk veel research gedaan worden maar ziet iemand dit zitten?

Ikzelf heb geen enkel idee waar te beginnen, wat voor software je nodig hebt en hoe de software te schrijven maar ik kan wel alle info verschaffen en foto's verzamelen enz.

Mijn idee:

1) Een realistisch model van een Nederlande onderzeeboot uit de Tweede Wereldoorlog
2) Een campaign met historische missies, ik denk bijvoorbeeld aan het zinken van de U-95 door O21.
3) Een goed nagemaakt interieur en een nederlandse bemanning, mischien zelfs een 'Dutch language pack':yep:

Wie kan me op weg helpen of wil mischein meedoen aan dit project? De herfst staat voor de deur en SH5 word steeds beter en stabieler.

Het zou te gek zijn om dit aan te kunnen bieden aan de hele community, echt ongelofelijk wat sommige gasten maken en ik zou graag een bijdrage willen doen met een Nederlands tintje:rock:

hertzie
12-14-12, 10:58 AM
Hoi Kloef,

Ik zou je graag willen helpen, maar ik ben een echte flightsimmer en heb pas sinds een paar weken SH3, dus alles is hardstikke nieuw voor mij. Maar stuur mij een pm en we gaan wel kijken hoever we kunnen komen, toch?

Grt,

Hertzie.