PDA

View Full Version : verschillende SH's


madmex
06-03-10, 11:16 AM
Ik heb nu SH 3,4,en 5.

SH3 krijg ik niet draaiend met windows 7 wat ik jammer vind daar ik sh3 toch wel 1 van de beste SH sims vindt.

SH4 draait prima met windows 7 alleen is SH4 kwa multiplayer zeer rustig verder een prima sim.

SH5 draait supper onder windows 7 multiplayer gaat wel niet altijd mensen online en is wel een leuke som met verschillende mods, maar persoonlijk had ik me er wel meer van voorgesteld en hoop dat SH6 wel beter gaat worden en niet afhankelijk is van online zijn.

Maar goed zijn er nog nederlandse clans die SH 4 en 5 draaien lijkt me wel leuk om met anderen een goede lange missies te varen.


Groet,
Jack

ReM
06-04-10, 02:11 AM
Ik heb nu SH 3,4,en 5.
SH3 krijg ik niet draaiend met windows 7 wat ik jammer vind daar ik sh3 toch wel 1 van de beste SH sims vindt.
Groet,
Jack

Ik heb SH III zonder enig probleem geinstalleerd op Windows 7, 64 bit. Dit betreft wel de budget-versie (zonder Starforce). Die kostte me € 5,99. Als je de originele SHIII hebt gekocht (met boekje en kaart etc...) dan denk ik dat Starforce ervoor zorgt dat je de game niet kunt spelen.

madmex
06-04-10, 02:32 AM
Ik heb SH III zonder enig probleem geinstalleerd op Windows 7, 64 bit. Dit betreft wel de budget-versie (zonder Starforce). Die kostte me € 5,99. Als je de originele SHIII hebt gekocht (met boekje en kaart etc...) dan denk ik dat Starforce ervoor zorgt dat je de game niet kunt spelen.

ja ik heb de orginale cd met kaart en zo en dan denk ik dat staeforce inderdaad ervoor zorgt dat ik niet kan gamen.

maar ja heb nog SH4 en 5 dus kan wel vooruit.
En nu er verschillende mods voor SH5 zijn is die wel stukken mooier geworden.

java`s revenge
06-04-10, 09:27 AM
Madmex,

Op het engelstalig forum is hiervoor een oplossing. Uit m`n hoofd
zeg ik dat je starforce moet updaten.

Ik heb ook win7 64bit maar m`n sh3 versie is zonder starforce.