PDA

View Full Version : back to Kiel


hcs53
05-31-10, 03:01 PM
Ik ben terug in Kiel,precies op de plek waar ik begon (in de bunker) maar de hull damage blijft het zelfde:hmmm:
Op het ankertje gedrukt,refit,postpone.

In de British Coastral Waters moest ik 50000 ton halen,ik zat op ongeveer 46700 en zonder torpedo's en deckgun ammo,dus ik dacht ik ga terug voor hull damage en nieuwe bevoorrading.

Je moet zeker eerst de 50000 ton afmaken(ook met 37% hull damage) voordat alles gerepareerd wordt:down:
Had ik beter naar de dichtst bijzijnde haven kunnen gaan i.p.v. helemaal door het kanaal:oops::06:

java`s revenge
06-01-10, 02:01 AM
Als het goed is is Kiel niet meer je thuishaven. Zoek op de kaart naar
de grotere icoon.

Keesvanmeurs
06-01-10, 08:24 AM
moetIk ben terug in Kiel,precies op de plek waar ik begon (in de bunker) maar de hull damage blijft het zelfde:hmmm:
Op het ankertje gedrukt,refit,postpone.

In de British Coastral Waters moest ik 50000 ton halen,ik zat op ongeveer 46700 en zonder torpedo's en deckgun ammo,dus ik dacht ik ga terug voor hull damage en nieuwe bevoorrading.

Je moet zeker eerst de 50000 ton afmaken(ook met 37% hull damage) voordat alles gerepareerd wordt:down:
Had ik beter naar de dichtst bijzijnde haven kunnen gaan i.p.v. helemaal door het kanaal:oops::06:

Hallo hcs53,
Je thuis haven is nu Bremen (zie blauwe vierkantje met duikboot-icoontje. Als je hier "dockt" kan je weer refillen en waarschijnlijk wordt je boot ook weer gerepareerd. Dat tweede heb ik nog niet meegemaakt (ship damage), maar moet je refillen, dan kan je naar de dichtstbijzijnde Duitse haven (Helgoland)gaan om te refillen en je missie voort te zetten. Heb je straks de 50000 ton gehaald dan moet je naar Bremen om je nieuwe opdracht op te halen. Ik had dat niet door en vervolgens bleef mijn tonnage op de BCW oplopen ook al torpedeerde ik schepen op de Western Approach!! Succes

DarkFish
06-01-10, 09:50 AM
Ik ben terug in Kiel,precies op de plek waar ik begon (in de bunker) maar de hull damage blijft het zelfde:hmmm:
Op het ankertje gedrukt,refit,postpone.

In de British Coastral Waters moest ik 50000 ton halen,ik zat op ongeveer 46700 en zonder torpedo's en deckgun ammo,dus ik dacht ik ga terug voor hull damage en nieuwe bevoorrading.

Je moet zeker eerst de 50000 ton afmaken(ook met 37% hull damage) voordat alles gerepareerd wordt:down:
Had ik beter naar de dichtst bijzijnde haven kunnen gaan i.p.v. helemaal door het kanaal:oops::06:Refit repareert je boot niet. Om je boot te repareren moet je de missie beeindigen.

Je hoeft overigens niet die 50000 ton in één keer te halen. Je mag daar net zo veel missies over doen als je wil.

hcs53
06-02-10, 12:33 PM
Allemaal harstikke bedankt voor de reactie:up:
Ik ga eerst die 50000 ton halen en kijken of er nog wat veranderd daarna.
Het grote icoon is op het ogenblik in Kiel.

bedankt