PDA

View Full Version : ubi doet toch wel aan klantenbinding :D


DarkFish
03-25-10, 02:10 PM
kwam vandaag een mailtje binnen van ubisoft waarin ze min of meer hun excuses aanboden voor de server outages, en ik ter compensatie gratis een spel mocht downloaden (keus uit twee):)
heb t nog niet uitgeprobeerd (enige internet wat ik op het moment heb is een dongel en dat download een beetje langzaam;)) maar morgen ga ik toch zeker gebruik maken van deze aanbieding:DL

toch wel netjes van ubisoft:up:

java`s revenge
03-25-10, 02:25 PM
Vind ik ook, dat is heel netjes.

Echter ik zal geen van beide downloaden.

Echt toppie ubi :yeah: :woot:

Shakermaker
03-25-10, 03:22 PM
Dat mailtje kreeg ik ook binnen vandaag. Alleen krijg ik een dode link als ik een game probeer te downloaden.

gg Ubi :up:

the_belgian
03-25-10, 04:04 PM
gaat over prince of perzia en iets met snowboarden.
zelf nog geen mail gehad:yawn:

Mud
03-25-10, 06:41 PM
Leuk gebaar, ben Prince of Persia aan het dowloaden t.w.v € 29.95
Best groot bestand, ruim 6 gig.
Kan m´n pc vannacht aan het werk om ´m binnen te halen :yeah:

de vliegende hollander
03-25-10, 07:07 PM
ja heb ik ook daarnet binnen gekregen

ga er morgen wel mee aan de slag

Arclight
03-25-10, 10:37 PM
Denk je dat ze er nog 1 zouden sturen als je AC2 ook hebt? :hmmm:

EAF274 Johan
03-26-10, 05:41 AM
Naar 't schijnt hebben de klanten van AC2 een keuze uit betere games dan SH5-spelers :wah:

Snowboarding zegt me niks. Is Prince of Persia de moeite waard?

Een paar reviews:
Snowboarding
http://www.x-power.be/review/shaun-white-snowboarding
http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=6156

Prince of Persia
http://pc.ign.com/articles/934/934100p1.html

de vliegende hollander
03-26-10, 06:30 AM
ik heb gekozen voor prince of persia
is best wel een vrij moeilijk behendig spel

Arclight
03-26-10, 06:32 AM
PoP waren wel redelijke games, heb geloof ik alleen de originele en dan de latere 2 op de xbox meegemaakt. Veel klimpuzzels, gemengd met melee combat. :hmmm:

HAWX is niet echt boeiend; goedkope rip-off van Ace Combat. EndWar is echt basic strategy, niet de moeite waard. Kan 't weten want ik heb 'm ooit eens gekocht, ook alleen omdat er geen DRM op zat... "spreken met je portemonee", maar geloof dat ze me toen niet gehoord hebben. :roll:

Serieus, PoP is naar mijn mening de enige game die ertussen zit die de moeite waard is. ;)

Had die extra content voor AC2 wel leuk gevonden, maar kreeg alleen mailtje over SH5. :shifty:

Mud
03-26-10, 04:46 PM
Win7 64 bit heeft een beetje moeite met Prince of Persia denk ik.
Ben al een kwartier bezig om het spel aan de gang te krijgen, iedere keer een error :hmmm:

ik ga maar effe googlen

edit: Probleem gevonden STARFORCE, bye bye PoP
edit 2 : net een systeem herstel gedaan, dank God voor die optie, Starforce drivers bleven problemen geven en konden niet worden verwijderd.

EAF274 Johan
03-26-10, 05:55 PM
Win7 heeft een beetje moeite met Prince of Persia denk ik.
Ben al een kwartier bezig om het spel aan de gang te krijgen, iedere keer een error :hmmm:

ik ga maar effe googlen

edit: Probleem gevonden STARFORCE, bye bye PoPIk heb nochtans DCS: Black Shark (gebruikt ook StarForce) en dat draait wel in Windows 7 (32 bit tenminste)... Maar ik herinner me wel dat ik StarForce problemen had in Win7 met BoB2. Dat loste zich vanzelf op door een officiële patch die dat ding verwijderde.

Arclight
03-26-10, 05:58 PM
DCS is andere versie Starforce, geen drivers of iets dergelijks, maar onl. activation + limited installs. ;)

Mud
03-26-10, 06:25 PM
Kreeg iedere keer een Tages driver error, na wat verder zoeken is de versie van PoP niet compatible met Win7/64.
Na het spel verwijderd te hebben bleef Windows een waarschuwing geven dat Tages applicatie word geblokkeerd ivm stabiliteitsproblemen.
Kon het niet vinden in mijn programma onderdelen om het te verwijderen dus heb een herstel gedaan en probleem opgelost.

Blijkt dat ik die Tages divers kan updaten naar versie 5.5, maar eh .... nee bedankt.

sharpe26
03-28-10, 06:07 AM
nooit geen email gezien maar wel de berichten over wat er te kiezen valt..... ben eens benieuwd naar wanneer die email komt...

oscar19681
03-29-10, 04:11 PM
nooit geen email gezien maar wel de berichten over wat er te kiezen valt..... ben eens benieuwd naar wanneer die email komt...

Anders ik wel als trouwe silent hunter 2 , 3 , 4 ,en 5 klant.

DarkFish
03-29-10, 04:21 PM
't schijnt dat alleen de mensen die last hebben gehad van de server outages zo'n mail krijgen. Persoonlijk heb ik een aantal savegames verloren dus dit zal wel mede de reden zijn dat ik wel die mail heb gekregen.

de vliegende hollander
03-29-10, 04:37 PM
de saves files lopen hier constant vast als je wilt gebruiken

vreemd maar het zij zo alleen als je een save file waar je in bunker begint dan is ie wel goed