PDA

View Full Version : missie afronden


jero-neo
03-15-10, 01:18 PM
Hallo mensen

Ik heb nu 2 keer achterelkaar de missie gedaan om 50.000ton telaten zakken maar ik heb dat gedaan voor de kust van engeland waar het aangegeven staat maar ik kom niet verder hoe doe ik dat?

Ps heb op request mission gedrukt

Groetend

Jeroen:salute:

birdy
03-15-10, 03:54 PM
dat is raar, je weet zeker dat je de schepen gezonken hebt binnen de grijze cirkel? ( moet je op t gele gezonken schip icoontje klikken)

jero-neo
03-15-10, 04:25 PM
Ik druk op request mission, kijk waar ik mijn patrol moet houden,
vaar daar naartoe daar laat ik 1 schip zinken. vervolgens krijg ik het bericht dat ik naar eigen keuze mag patroeieren dant doe ik binnen de britse teratoreale wateren niet ver van waar ik mijn eerste boot heb laten zakken tot ik op 50.000 ton+ uit kom.
vaar terug naar het dok klik op end mission en mag weer overnieuw beginnen:damn::damn::damn:.

duidelijker kan ik het helaas niet verwoorden :har:

Groeten
Jeroen

the_belgian
03-15-10, 05:02 PM
alle torpedo's opgebruikt?

EAF274 Johan
03-15-10, 05:27 PM
Ik heb de indruk dat er problemen zijn met corrupte savegames. Ikzelf had het probleem waarbij ik na Juni '40 geen nieuwe missies meer kon selecteren, en de campaign niet verderging naar de "Happy Times".

Ik heb het probleem kunnen oplossen door een save van 2 patrouilles eerder in te laden en van daaruit verder te spelen. Nu werkt de campaign wel correct.

Er lijken ook problemen te zijn met sommige missies waardoor je resultaten niet meetellen. Maar de British Coastal Shipping zou moeten werken (heb ik toch kunnen volbrengen).

Matador.es
03-16-10, 01:26 AM
Vaar hje wel terug naar de juiste haven? Niet die van de intro missie? Want dan krijg je iets van "Mission failled due to user exit".

Het hoord meteen op de kaart geupdate te worden. Maar misschien doet hij het alleen als je eenmaal terug bent...

java`s revenge
03-16-10, 03:08 AM
Je moet op dat kruisje op de kaart klikken. Dan zie je de rode lijn
waar je rechts van in de buurt moet blijven. Als je een schip
hebt laten zinken zie klik je op op datzelfde kruisje en dan moet je
gelijk kunnen zien dat het balkje van wat witter is geworden

Nu kom ik misschien met een hint, heb je goed aangemeld bij
ubisoft bij het spel installeren, zodat je constant een verbinding
hebt met de DRM server?

Neem aan dat je geen gekraakte versie hebt.

Ik dacht even met je mee :hmmm:

the_belgian
03-18-10, 06:25 PM
hier vindt je de oplossing; http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=165373

quote;"when you click the circle that's the mission objective there's a little bar there that will fill up as you sink that tonnage. If the ship you sink isn't in the right spot it won't fill the bar."

Vlisswat
03-20-10, 04:27 PM
Strijders,
vaart die carrier eigenlijk wel rond in die 3e missie?
Ik vaar al weet ik veel hoelang rond in het rooie missie gebied onder
Engeland zeg maar, maar ik kom alleen maar covooien tegen (zonder begeleiding) maar een carrier zie ik niet...
Wel 1 keer een swordfish dubbeldeks torpedo vliegtuig tegen gekomem, maar thats it, iemand iedeeen?

grts wietse

java`s revenge
03-20-10, 05:20 PM
Op het engelstalig forum is hier een heel onderwerp over.

Het schip blijkt heen en weer te varen, ik dacht uit m`n hoofd plymouth.

Hier is de link,

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=165440

Vlisswat
03-20-10, 05:35 PM
Op het engelstalig forum is hier een heel onderwerp over.

Het schip blijkt heen en weer te varen, ik dacht uit m`n hoofd plymouth.

Hier is de link,

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=165440
aaah :P
hehe, ik heb m gevonden ook.. heheh
eens ff een ontzetten sexy tactisch plan aufstellen ;)

tnx mate

grts wietse