PDA

View Full Version : SH3 start niet


Doekoe27
01-20-14, 03:56 PM
Ik heb onlangs SH3 geïnstalleerd op mijn laptop. Windows 8. Heb het spel geïnstalleerd. GWF geinstalleerd. 4g Patch ook. Start het spel op als administrator met NVIDIAGforce710M. Het is volgens mij de starforce versie van Ubisoft die ik lang lang geleden heb gekocht en gedownload op GamesPlanet.com. Dus geen illegale versie!

Het spel laadt en ik kan een carrière aanmaken. Mijn bemanning kiezen, uboot opfraaien. Als ik dan de eerste missie laadt, krijg ik een zwart scherm met "spiel unterbrochen". Kan wel rondgaan met muisaanwijzer maar het ik krijg het spel niet aan de gang. Backspace helpt niet, "+" op numpad ook niet.

Tot voor kort speelde ik SH3 op mijn desktop op Windows7. Zonder problemen.

Op mijn laptop werkt SH4 en SH5 wel. Ik wil graag SH3 spelen. SH5 vindt ik ronduit waardeloos. Grafisch wel mooi.

Vragen:
Weet iemand hoe ik SH3 weer draaiend kan krijgen? of
Is/zijn er mod(s) voor SH5 die de gameplay van SH3 nabootsen. Ik vindt dat gewandel en de crew in SH5 maar niets.

Hellup!
René

Doekoe27
01-22-14, 11:45 AM
Ik heb onlangs SH3 geïnstalleerd op mijn laptop. Windows 8. Heb het spel geïnstalleerd. GWF geinstalleerd. 4g Patch ook. Start het spel op als administrator met NVIDIAGforce710M. Het is volgens mij de starforce versie van Ubisoft die ik lang lang geleden heb gekocht en gedownload op GamesPlanet.com. Dus geen illegale versie!

Het spel laadt en ik kan een carrière aanmaken. Mijn bemanning kiezen, uboot opfraaien. Als ik dan de eerste missie laadt, krijg ik een zwart scherm met "spiel unterbrochen". Kan wel rondgaan met muisaanwijzer maar het ik krijg het spel niet aan de gang. Backspace helpt niet, "+" op numpad ook niet.

Tot voor kort speelde ik SH3 op mijn desktop op Windows7. Zonder problemen.

Op mijn laptop werkt SH4 en SH5 wel. Ik wil graag SH3 spelen. SH5 vindt ik ronduit waardeloos. Grafisch wel mooi.

Vragen:
Weet iemand hoe ik SH3 weer draaiend kan krijgen? of
Is/zijn er mod(s) voor SH5 die de gameplay van SH3 nabootsen. Ik vindt dat gewandel en de crew in SH5 maar niets.

Hellup!
René


Ik heb het probleem opgelost. Ik speel nu SH5 met TDW SH3 User interface. Loopt als een zonnetje.

Pisces
02-05-14, 02:22 PM
Een heel ander spel gaan spelen vind ik nou niet bepaald een oplossing van het probleem. Maar goed, wat je wil.

Het lijkt er op dat er iets niet goed gegaan is tijdens installatie of toepassen van de GWF mod (of bedoel je misschien GWX 3). Ik stel voor alles eerst goed te verwijderen. (Installatie map en SH3 map in documenten handmatig verwijderen als ze er nog blijken te staan na deinstallatie via Programma's en toepassingen) Vervolgens opnieuw te installeren in een zelfgemaakte map op de harde schijf ( niet in de standaard installatie map in "Program Files"), en stap voor stap mods toepassen. Na GWF/GWX eerst testen of je een missie of campaign kan starten.