PDA

View Full Version : Savegame


de vliegende hollander
04-06-10, 06:38 AM
wil iemand mij eens uitleggen waarom ik een savegame niet kan laden waarbij je begint in de game zelf maar als een savegame die in de bunker begint wel kan laden :damn:

vind het allemaal een beetje wazig beginnen te worden :hmmm:

grt henk

DarkFish
04-06-10, 06:55 AM
das inderdaad best raar. synchronize je de games online?

stellaferox
04-06-10, 07:17 AM
Hi,

begrijp ook niet zo goed waar je probleem ligt. Ik kan allebei. Jij bedoelt waarschijnlijk dat je een savegame wilt waar je in de bunker terechtkomt om een missie te kiezen? Dat kan je omzeilen door meteen na een missie te saven en in de bunker te blijven liggen en dan na laden de missie beeindigen. Ik zie alleen het nut niet want de optie in de bunker is er al als je de campagne voortzet.

de vliegende hollander
04-06-10, 09:11 AM
ja dat doe ik
heb daar al last vanaf de eerste dag dat ik sh5 heb

snap er geen kl**** meer van :damn:

1 ding scheelt hij save het spel al in de bunker :yeah:
dus voor mij is het beste om een missie af te maken en terug te gaan

grt henk

DarkFish
04-06-10, 10:46 AM
probeer es wat er gebeurt met online synchronisatie uit?

de vliegende hollander
04-07-10, 01:37 AM
dat doe je toch bij die gamelancher in de rechter bovenhoek ?

dat heb ik ieder geval wel gedaan maar krijg nog steeds te zien dat de savegame word online gesynchroniseert

of doe ik iets verkeerds of moet ik ergens anders nog iets uitzetten

grt henk

stellaferox
04-07-10, 02:29 AM
Nee, je kunt hem niet uitzetten, ook niet met deze optie.

DarkFish
04-07-10, 09:12 AM
ehm, ja je kunt hem wel uitzetten, wel met deze optie:doh:

Je moet op het tandwieltje in de rechter bovenhoek van de launcher klikken, en dan kun je het online synchen uitschakelen. Verder zou je niks anders hoeven te doen.
Je spel heeft dan wel nog steeds permanent contact met internet nodig, maar er wordt maar zeer weinig informatie uitgewisseld (1 uur is ongeveer 1 MB bij mij). Zelfs met mijn dongel kan ik zo SH5 spelen:DL

de vliegende hollander
04-07-10, 09:16 AM
maar dan loopt die savegame nog vast
ik heb hem ook uitgezet of we doen wat verkeerd of we zien wat over het hoofd

stellaferox
04-07-10, 09:18 AM
Dat probeerde ik een paar posts geleden duidelijk te maken. Hij staat niet uit als je bij het tandwieltje het vinkje verwijdert....

DarkFish
04-07-10, 09:26 AM
bij mij staat ie wel uit. Mijn internet verbinding is zo langzaam dat het heel makkelijk te zien is of ie wel of niet synchroniseert, en hij doet het heel duidelijk niet.